۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۷۶۷۶۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تلاش برای برقراری امنیت جامعه به نوعی حضور برای میدان‌های جهاد و ایثار است

تلاش برای برقراری امنیت جامعه به نوعی حضور برای میدان‌های جهاد و ایثار است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت درجامعه گفت: تلاش برای برقراری امنیت جامعه به نوعی حضور برای میدان‌های جهاد و ایثار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در رزمایش آغاز طرح نوروزی پلیس راه فرماندهی انتظامی لرستان با تبریک حلول ماه شعبان گفت: آنچه که در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) که با شرکت و حضور فعال نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، پلیس راهور و دیگر دستگاه های مربوطه مشاهده می کنیم حاکی از حضور در این عرصه به نوعی حضور برای میدان‌های جهاد و ایثار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: هرجا امنیت و آرامشی در کشور و استانی برقرار باشد، افراد خدوم و خدمتگزاری حضور دارند و با چشمانی بیدار برای ایجاد امنیت و آرامش گام برمی‌دارند، حضور در این میدان حاکی از این است که راه شهدا در نظام اسلامی با قدرت و قوت بیش از گذشته ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سال ۹۹ سال سختی بود که پشت سر گذاشتیم، عنوان داشت: ولی با همبستگی امت اسلامی، اتحاد بین نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و با حضور جوانان و گروه‌ها انقلابی و جهادی توانستیم در مقابل اهداف شوم دشمن بایستیم و او را به عقب برگردانیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه  برای ما مشخص گردید که فشار حداکثری دشمنان راه به جایی نمی‌برد و توطئه‌های آنها در سایه همدلی خنثی می‌شود، اظهارداشت: همان گونه که در دفاع مقدس با مقاومت، صبر و ایثار ملت ایران پیروز شد، امروز نیز با ایستادگی می‌توان دشمن را ناامید کرد.

وی بیان کرد: دشمن همه امکانات را به کار گرفت تا ما را به زانو درآورد اما همراهی، ایثار و جهادها سبب شد تا دشمن ناکام بماند و روزی در تاریخ این ایثارگری‌ها نگاشته می‌شود و باید گفت ملت ما کسانی را که در مسیر جهاد و ایثار و خدمت تلاش می کنند، گرامی می‌دارند.

نقش آفرینی نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش جامعه

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت نقش ممتازی دارد و امروز در همه عرصه‌های خدمت حضور دارد(از قبیل محرومیت زدایی‌، ایجاد امنیت و آرامش) و در ایام تعطیلات نوروز نیز حضورشان دو چندان می‌شود تا بتوانند آرامش و امنیت را برای مردم فراهم کنند.

وی به اظهار رضایت مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: این اظهار رضایت یک مدال افتخار بر سینه نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: با همدلی و هماهنگی میان دستگاه‌ ها می‌ توان در برابر توطئه دشمن بایستیم و بهترین خدمات را به امت اسلامی و مردم استان لرستان ارائه دهیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات