۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳
کد خبر: ۶۷۶۷۹۵
دبیر شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه مطرح کرد؛

نامه های محرمانه در جهت مطالبه گری از سران قوا و حوزه

نامه های محرمانه در جهت مطالبه گری از سران قوا و حوزه
حجت الاسلام مقدمی گفت: 121 نامه محرمانه در جهت مطالبه گری و پاسخ گویی مسؤولان نظام و حوزه از سوی شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه نگاشته شده است.

حجت الاسلام محمود مقدمی دبیر شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به 25 اسفندماه سالروز دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سال 1394، گفت: در این دیدار، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمایشات و رهنمودهای ارزشمندی درباره حوزه های علمیه داشتند و فرمودند که حوزه باید مهد انقلاب باشد و اگر بخواهیم نظام اسلامی بماند، حوزه باید انقلابی بماند.

دبیر شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه ابراز کرد: بلافاصله بعد از این سخنرانی، با چند نماینده از مجمع طلاب قرار گذاشتیم که برای تحقق فرمایش حضرت آیت الله خامنه‌ای گام های مؤثری برداریم.

حجت الاسلام مقدمی اظهار داشت: بعد از پنچ سال از سخنان رهبر معظم انقلاب، حرکت های مناسبی برای شکل گیری حوزه انقلابی برداشته شده است.

شکل گیری حوزه انقلابی به گفتمان و مطالبه ­ای در میان طلاب تبدیل شده است

وی با بیان اینکه امروز شکل گیری حوزه انقلابی به گفتمان و مطالبه ­ای در میان طلاب تبدیل شده، گفت: قبل از سخنان رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجمع طلاب، زمانی که می­ خواستیم مباحث حوزه انقلابی را مطرح کنیم، در اقلیت بودیم و برخی بزرگان حوزوی ما را نصحیت می کردند که چنین مباحثی را مطرح نکنید، اما امروز همان ها از داعیه داران حوزه انقلابی شده اند.

دبیر شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه ابراز داشت: امروز طلاب نسل جوان، تحقق حوزه انقلابی را با شرایط مطلوب و آرمانی می سنجند، از این رو، مطالبه گری جدی از مسؤولان حوزه دارند؛ در حالی که نسبت به سال‌های گذشته، در تحقق حوزه انقلابی گام های خوبی برداشته شده و در همان مسیری که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده حرکت های خوبی صورت گرفته است.

نگارش 121 نامه محرمانه در جهت مطالبه گری از سران نظام و حوزه

وی با اشاره به فعالیت های شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه در تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: اکنون این شورای از 83 گروه فرهنگی حوزوی تشکیل شده و شعار این نهاد امر به معروف و نهی از منکر مسؤولان حوزه و نظام است.

حجت الاسلام مقدمی اظهار داشت: شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه بیش از 121 نامه محرمانه و پنهانی به سران قوا، وزیران، اعضای جامعه مدرسین، اعضای شورای عالی حوزه، اساتید سطوح عالی و مسؤولان استانی و شهرستانی نوشته است.

دبیر شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه در پایان سخنانش ابراز کرد: در برخی از این نامه ها ارائه طرح و ایده های جدید، تقدیر و تشکر از مسؤولان، نقد عملکرد مسؤولان، مطالبه گری از آنها و ارائه راه حل جایگزین برای آنها بوده است./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
نامه محرمانه تقدیر و تشکر از مسئولین!!!
0
0