۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۷۶۹۲۱

تبریک مجمع نمایندگان طلاب به پاسداران و جانبازان سرافراز میهن

تبریک مجمع نمایندگان طلاب به پاسداران و جانبازان سرافراز میهن
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه ای، فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه ای، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت أباالفضل (ع) و امام سجاد (ع)، فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت که متن این دو پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم وَما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ

هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!

السلام علیک یا ابا عبدالله

روز پاسدار، روز جلوه گری پدیده ی ایثار و خودگذشتگی با اقتدا به  سرور آزادگان امام حسین (ع) در راه اسلام است.

پاسداران، بزرگ ذخایر داشته های مکتب امام خمینی (ره) هستند امروز و درعصر فرماندهی فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی شاهد گسترش جریان مکتب پاسدار دلها حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام هستیم.

پاسداران بزرگ انقلاب اسلامی با روحیه ی جهادی  چون نقش کهکشان ها درآسمان راه نشان نقشه مسیر مقامت و پیروزی را ترسیم نموده و انسجام امت اسلام را رقم می زنند، خرسندیم که سپاه همیشه پیروز انقلاب اسلامی  در همه صحنه های انقلاب اسلامی رضایت ولی امر و رهبری معظم انقلاب را به طور مطلوب کسب نموده و اولین رتبه ولایت مداری را به خود اختصاص داده اند به حق اگر سپاه اسلام نبود کشور هم نبود امروز سلسله ی ظالمان قدرت سلطه ور جهان از ابتکارات سپاه اسلام در عجز و ناتوانی قرار گرفته اند و پیش بینی می شود در آینده ی نه چندان دور  آخرین میخ برتابوت صهیونیزم توسط سپاه اسلام کوبیده خواهد شد و هیمنه پوشالین دولتهای استکبار در مزبله تاریخ خواهد افتاد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم روز سوم شعبان میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را به همه پاسداران عزیز انقلاب اسلامی و فرماندهی سپاه جهان اسلام مقام معظم رهبری تبریک و تهنیت عرض می کند.

سلام بر امام حسین (ع) پیشوای بی بدیل آزادگان عالم  و فرزند برومندش امام خمینی بزرگ  پاسدار جان برکف اسلام ناب محمدی (ص).

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحیم

فضل الله المجاهدین علی القائدین اجراً عظیما

ضمن تبریک سالروز میلاد امام زین العابدین و میلاد علمدار کربلا قمرمنیربنی هاشم حضرت عباس (ع) و روز جانباز، از همه ی ایثار گران در صحنه های مختلف دفاع از اسلام وامت اسلام تجلیل به عمل می آوریم.

همواره به چهره های ماندگار و سلحشوری که در روزگاران دود و آتش و جنگ جهاد از وجود عزیز خویش گذشتند و با ایثار اعضای بدن پاک خود و با اقتدا به باب الحوائج حضرت عباس ثابت نمودند مسیر جان فشانی در راه اسلام تا ابد مفتوح است و هم ثابت شد اجر جان فشانی های آنان فراموش ناشدنی است همگان می دانند وفا و مسئولیت پذیری از شاخصه های جانبازان انقلاب اسلامی است که جانبازان عزیز دوران  دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل البیت علیهم السلام پیشتازان نهضت عاشورا هستند.

باید بدانیم بزرگ افتخار جانبازان عزیز ما این است که رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا امام خامنه ای مدظله العالی خود نیز از جانبازان و ایثار گران سرفرازی است که مدال افتخار جانبازی را در کنار سایر افتخارات خودبه یادگار دارد.

آری این جانبازان و فداکاران، سابقه  درخشان در  جانبازی خود را چون نگینی ارزشمند محفوظ داشته اند.

ضمن قدردانی از مقام و جایگاه بلند مرتبه جانبازان عزیز اسلام از نماینده محترم ولی فقیه و ریاست امور ایثارگران تقاضا دارد با دقت نظر به نیازهای  این قشر عزیز انقلاب زمینه خدمت رسانی بیشتر و بهتر را برای این عزیزان رقم بزنند واین یادگاران باقی مانده از شهدا را قدردان و وجودشان را مغتنم بشماریم. 

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظرات