۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۷۶۹۳۸
امام جمعه ورامین:

از خودگذشتگی‌های جانبازان نمونه بارز تبلیغ عملی برای انقلاب به شمار می‌رود

از خودگذشتگی‌های جانبازان نمونه بارز تبلیغ عملی برای انقلاب به شمار می‌رود
امام جمعه شهرستان ورامین با تجلیل از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران گفت: از خودگذشتگی‌های جانبازان و ایثارگ نمونه بارز تبلیغ عملی برای انقلاب و نظام اسلامی به شمار می‌رود

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز، امام جمعه وارمین از طرف حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کرد.

حجت الاسلام محمودی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان ضمن گفتگو با آنان و کسب اطلاع از شرایط زندگی و درمان، از ایثارگری و فداکاری جانبازان سرافراز دفاع مقدس قدردانی کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران تصریح کرد: وجود جانبازان و ایثارگران و تلاش و از خودگذشتگی‌های آنان نمونه بارز تبلیغ عملی برای انقلاب و نظام اسلامی به شمار می‌رود، چرا که این عزیزان از همه وجود خود در راه تبیین ارزش‌ها و آرمان و دفاع از کیان اسلامی گذشتند.

در این دیدار‌ها هر یک از جانبازان ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و همرزمان شهیدشان، درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف به‌ویژه خدمات درمانی و توانبخشی مطرح کردند.

این جانبازان همچنین خواستار تقویت روحیه ایثارگری و مقاومت در جامعه به خصوص مراکز عمومی و دولتی و حفظ شأن و منزلت ایثارگران و خانواده معظم شهدا شدند./998/

ارسال نظرات