۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۶۷۶۹۶۸

توزیع 6 هزار بسته معیشتی درقالب «تبریکات مهدوی» بین کارگران فصلی

توزیع 6 هزار بسته معیشتی درقالب «تبریکات مهدوی» بین کارگران فصلی
6 هزار بسته معیشتی در قالب طرح «تبریکات مهدوی» به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری بین کارگران فرصلی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال جدید مراسم اهدای بیش از 6 هزار بسته «تبریکات مهدوی» در قالب رزمایش کمک مومنانه به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری بین نیازمندان و کارگران فصلی در آستان مقدس امامزدادگان ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) توزیع شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام سیدمحمد سیدی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری، در حاشیه این برنامه با حضور در جمع خبرنگاران به تبیین اهداف اجرای این رزمایش پرداخت و اظهار داشت: امروز شاهد اجرای نهمین مرحله از طرح « تبریکات مهدوی» هستیم.

وی افزود: در این مرحله با کمک خیران توانستیم قریب به 6 هزار بسته معیشتی و پگ های بهداشتی تهیه و در طول یک هفته بین نیازمندان توزیع کنیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری با بیان اینکه بسته های معیشتی تهیه شده در میان کارگران فصلی این شهرستان توزیع می شود، ابراز کرد: این بسته ها بین کارگرانی که هر روز در میادین سطح شهر در انتظار کار می نشینند تا بتوانند کاری پیدا کنند و با درآمد آن نیازهای روزانه خود و خانواده را تهیه کنند، توزیع می شود.

حجت الاسلام سیدی با اشاره به اینکه این کمک ها از محل موقوفات شهرستان ری تحت عنوان «تبریکات مهدوی» تهیه شده است، گفت: ارزش هر بسته 400 هزار تومان بوده که شامل بسته های بهداشتی چون مواد ضد عفونی کننده و خوراکی مانند روغن، برنج و ... است؛ البته در کنار این بسته، پگ فرهنگی شامل جزوه ای درخصوص وجود مقدس حضرت بقیه الله العظم(عج) نیز آماده و به جامعه هدف تقدیم شد.

وی در بخش دیگر به برنامه های سال تحویل در اماکن و بقاع متبرکه شهرستان ری اشاره و عنوان کرد: برنامه سال تحویل با عنوان طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرک شهرستان ری به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های نیمه شعبان نیز، برنامه های متنوعی است که شامل راه اندازی کاروان های شادی، برگزاری برنامه های شاد در بقاع متبرکه، و .. می شود.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات