۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۶۷۷۱۲۴
فرمانده ناجا:

انتخابات ۱۴۰۰ بدون کوچک‌ترین مشکل امنیتی برگزار می‌شود

انتخابات ۱۴۰۰ بدون کوچک‌ترین مشکل امنیتی برگزار می‌شود
سردار اشتری گفت: ‌امیدواریم‌‌ انتخاباتی پرشور و توام با امنیت کامل داشته باشیم و پیش‌بینی ما این است که هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن نداشته باشیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،‌ سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری ظهر امروز پس از دیدار با ‌علما و مراجع عظام تقلید در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح نوروزی نیروی انتظامی از 25 اسفندماه سال 99 در سراسر کشور تا نیمه فروردین ماه جاری اظهار داشت: ‌در این طرح با شعار امنیت، سلامت، نشاط بهاری"‌‌ 270 هزار نیروی پلیس آماده خدمت‌رسانی به مردم شده‌اند.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در خرداد ماه 1400 افزود: ‌بعد از طرح نوروزی برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده می‌شویم و همانند گذشته تامین امنیت "قبل، حین و بعد" از انتخابات با ناجاست.

سردار اشتری به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این خصوص اشاره کرد و ادامه داد: ‌امیدواریم‌‌ انتخاباتی پرشور و توام با سلامت و امنیت کامل داشته باشیم و پیش‌بینی ما این است که هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن نداشته باشیم.

فرمانده ناجا از صبح امروز با حضرات آیات علوی گرگانی و سبحانی و آیت الله سعیدی دیدار داشته و گزارشی از فعالیت های این نیرو ارائه کرده است./998/

ارسال نظرات