۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۷۷۵۴۹

«بی‌همگان» به پیش‌تولید رسید

«بی‌همگان» به پیش‌تولید رسید
تهیه کننده سریال «بی همگان» گفت: پیش تولید سریال «بی همگان» امروز آغاز شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، «مهران مهام» تهیه کننده سریال «بی همگان»، گفت: امروز پیش تولید سریال بی همگان را آغاز کردیم.

وی درباره انتخاب کارگردان این سریال نیز بیان داشت: گزینه‌هایی داشتیم و از میان آن‌ها یکی را انتخاب کردیم که در خبر‌های بعدی اطلاع رسانی می‌کنیم.

این تهیه کننده درباره زمان پخش سریال «بوتیمار» که قرار بود نوروز پخش شود نیز گفت: آخرین خبری که به ما دادند این بوده که بعد از ماه مبارک رمضان این سریال به کارگردانی علیرضا نجف زاده پخش می‌شود.

سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور از نویسنده‌های مجموعه تلویزیونی بی همگان هستند و مهران مهام نیز تهیه کنندگی آن را به عهده دارد.

بی همگان در دو فصل ۵۰ قسمتی تولید و به نگارش درآمده است.

«بی همگان» ملودرامی اجتماعی خانوادگی است که به موضوع ازدواج دختر و پسر‌ها می‌پردازد و درباره همسانی ازدواج بین دختر‌ها و پسر‌ها است.

در این سریال دختر و پسری قصد دارند تا با یکدیگر ازدواج کنند،، اما مسائلی سر راهشان قرار می‌گیرد. داستان از پیچیدگی‌هایی برخوردار است که بین شخصیت‌ها و روابط خانوادگی‌شان حاکم است.

مهران مهام پیش از این سریال‌های «طلسم شدگان»، «خانه به دوش»، «خوش نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «نرگس»، «کارآگاهان»، «روزای بد بدر»، «دردسر‌های عظیم ۱ و ۲» را برای تلویزیون تهیه کرده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات