۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۶۷۷۶۱۳
آیت الله کعبی:

طرح گام به گام احیای برجام یک فریب آمریکایی است

طرح گام به گام احیای برجام یک فریب آمریکایی است
آیت الله کعبی با بیان اینکه هیچکس حق مذاکره گام به گام ندارد و این یک راهبرد ملی است، گفت: سیاست گام به گام احیای برجام افتادن در دام آمریکا است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله عباس کعبی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در رابطه با تمایل برخی مبنی بر پذیرش طرح گام به گام برای احیای برجام گفت: سیاست گام به گام احیای برجام، افتادن در دام آمریکا و فریب آمریکایی به صورت گام به گام خواهد بود.

آیت الله کعبی اظهار کرد: راه تحقق منافع ملی ایران همان است که رهبری فرمودند یعنی رفع کامل تحریم‌ها و راستی آزمایی آمریکایی‌ها می باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه عنوان کرد: ما نباید تجربه ناموفقی که هم در دوران اوباما و دموکرات‌ها و هم در دوران جمهوری خواهان و ترامپ با آن روبرو بودیم و نقض عهد و پیمان را دوباره تکرار کنیم.

آیت الله کعبی با بیان اینکه متأسفانه آمریکایی‌ها فقط روی کاغذ تعهد کردند اما ما در عمل پایبند شدیم، تصریح کرد: هیچکس حق مذاکره گام به گام ندارد و این یک راهبرد ملی است. اگر در این راستا کسانی خودسرانه مذاکره کنند برخلاف مصالح و امنیت ملی اقدام کردند و آن زمان باید با آنها مقابله شود./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
اینبار میخواین کدام سردار عزیز رو تقدیم شیطان بزرگ بکنید؟! سردار سلیمانی رو که فروختین بس نیست؟ اسم تیم مذاکره کننده باید در کتاب‌های درسی ثبت بشه تا آیندگان بدانند این توافق ننگین با ما چه کرد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
مرگ بر آمریکا.مرگ بر برجام.مرگ بر منافق.مرگ بر کسانیکه که دلسوز مردم ایران نیستند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
جناب آقایان عراقچی و هانی زاده:
1- کدام منطق و کدام عقل سیاسی طرف آمریکائی نه عقل سیاسی دارد و نه منطق سیاسی در هشت سال قبلی که گذشت تا جوبایدن به ما وعده های سر خرمن بدهد نمونه و مثال بسیاری را داریم و مستندات بسیار زیاد است.....
2-به هیچ وجه دلخوش به احترام متقابل از طرف آمریکائی نباشید این نوع توقع از دشمن قسم خورده از زمان جیمی کارتر تا......ترامپ و جوبایدن هرگز دیده نشده به شما جناب عراقچی که در طول مذاکرات بر سر میز حضور داشته اید یادآور میشویم که نماینده آمریکا بر سر میز در حال مذاکره چه حرکتی را انجام داد که جناب محمدجوادظریف گفتند:"هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید؟"پس چرا؟ به خودتان وعده بناحق احترام متقابل را از طرف دشمن میدهید؟
3-جناب عراقچی شما اگر خواهان و عمل کننده به مواضع بحق نظام و رعایت خطوط قرمز بودید که بسیار خرسند بودیم که بطور قاطع چنین نیست....سوال این است مگر مقام عظمای ولایت امام خامنه ای حفظ الله تعالی 9شرط اساسی را در رعایت قبل از امضاء قراردادJCPOA برای تیم مذاکره کننده قبل از نهائی شدن عقد قراردادبرجام نافرجام تعیین و تبیین نکرده بودند؟ پس چرا؟ این مواضع با سهل انگاری سهوی یا عمدی خواسته یا ناخواسته با نادیده انگاری تیم مذاکره کننده مواجه شد؟
4-کدام تروئیکای اروپائی؟ کدام اراده آمریکائی؟ منظورتان همان اروپائی است که نبض شئون سیاسی و اقتصادی اش در دستان آمریکا و قدرت دلارآمریکاست؟ چرا؟ تمام راه های باطل و به بن بست رسیده قبلی را که بر جهانیان و ملت شهیدپرور ایران و مجلس شورای اسلامی ایران و مجلس خبرگان رهبری احراز شده و همه به ضرر کشور ایران منتهی شده باز می خواهید با امتحان و خطا تکرار کنید؟ دشمن قسم خورده با صراحت تمام و بسیار شفاف و واضح هنوز بر سر میز مذاکره حاضر نشده میگوید انتظار لغو همه تحریمها را از ما نداشته باشید....چرا؟ وقتی دشمن به سخن مقام عظمای ولایت دهن کجی میکند به دشمنان اروپائی و آمریکائی بها میدهید؟ چرا؟ به یاد نمی آورید که رهبر ما امام خامنه ای حفظ الله تعالی فرمودند:"لغو تمام تحریم ها و آزاد شدن تمام روادید بانکی با جهان..."سپس مذاکره.......
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
اول مرگ بر آمریکا پرستان
بعد مرگ بر امریک
1
0