۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۷۷۷۵۵
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت برگزاری برنامه های ماه رمضان

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت برگزاری برنامه های ماه رمضان
لرستان - حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل ها و محدودیت های اعلام شده گفت: با توجه به شرایط کنونی از ظرفیت فضای مجازی در ماه مبارک رمضان استفاده شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ححت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، در جلسه هماهنگی ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، گفت: چه خوب است که چشمان، گوش و قلب ما هم روزه دار باشد و بهره برداری لازم را در جهت رشد و ارتقای معنوی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در بحث الزامات و شئونات ماه مبارک رمضان برنامه ها متفاوت‌تر از سال‌های قبل برنامه‌ریزی شود، افزود: باید نسبت به اموراتی که در جامعه می‌گذرد حساس باشیم.

وی تأکید کرد: اگر به رعایت شئونات اسلامی و دینی بی تفاوت باشیم دیگر قادر نخواهیم بود به نقطه اول برگردیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه بازار و خیابان‌های استان در ماه مبارک رمضان باید اسلامی باشد، اذعان داشت: جهت رعایت شئونات ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان‌های مربوطه و اتحادیه اصناف باید با برنامه ریزی های انجام شده فضایی فراهم شود که در سطح استان شئونات ماه مبارک رمضان رعایت شود.

وی با بیان اینکه در زمینه برگزاری برنامه‌های ماه رمضان با بیان اینکه از اظهار نظرهای قطعی و متفرقه با توجه به اینکه رنگ شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا متفاوت است باید پرهیز شود، گفت: شرایط شهرها و بخش‌ها و روستاها متفاوت است، این تعبیر که در مسجد را پلمب کنیم یا تعطیل کنیم اظهار نظرهایی است که نیاز به تعمق بیشتر دارد و باید پرهیز صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان از قبل بایستی تدارک دیده شود و مردم شاهد آشفتگی در بازار نباشند، تصریح کرد: تهیه اقلام و توزیع مناسب آنها به عهده ستاد تنظیم بازار است که بایستی با برنامه ریزی دقیق از تولید تا مصرف را پیش بینی کنند.

استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی جهت تنظیم بازار

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی اظهارداشت: در ستاد تنظیم بازار استان قرارگاه ۱۷ ربیع الاول تشکیل شده است و موضوع تهیه اقلام مورد نیاز مردم مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی  فعالیت‌های تبلیغی در دورهمی‌های با تعداد اندک فرصت خوبی است  که گفتمان مؤثر تر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی جهت برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان تصریح کرد: می‌توانیم با همدلی، اتحاد و یاری خداوند کلیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان را در فضایی متفاوت‌تر برگزار کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: امیدواریم در ماه مبارک رمضان کمک‌های مومنانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ستاد مشارکت‌ های مردمی، ستاد مقابله با کرونا و سایر سازمان‌های مسؤول بیش از گذشته ادامه داشته باشد تا بتوانند خدمات بهتری به جامعه هدف و نیازمندان ارائه بدهند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات