۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۷۷۷۵۸
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

جریان هایی در داخل و خارج به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند

جریان هایی در داخل و خارج به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند
کرمانشاه - حجت الاسلام و المسلمین نریمانی گفت: هم در داخل و خارج جریان هایی در کارند که میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را پایین بیاورند.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: یکی از نمادهای بارز مردم سالاری دینی در کشور برگزاری انتخابات آزاد از ابتدای این انقلاب تاکنون بوده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: از ویژگی های این انتخابات حضور و مشارکت خودجوش و فعالانه مردم بوده است به گونه ای که مردم خود با انتخابشان سرنوشت خویش را رقم می زنند و ان شاء الله در انتخابات پیش رو دوباره شاهد این حضور بالا باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: با این وجود به عینه شاهدیم که هم در داخل و هم در خارج دست ها و جریان هایی در کارند که میزان مشارکت مردم را در انتخابات پیش رو پایین بیاورند و در این زمینه هزینه های زیادی نیز صرف می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نریمانی بیان کرد: این جریان ها با استفاده از امکانات رسانه ای، ماهواره ای و نیز افراد نفوذی به دنبال این هستند که مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری را به حداقل برسانند و از سوی دیگر از ماهها قبل تخریب چهره های انتخاباتی را آغاز کرده اند، البته این موضوعات چیز تازه ای نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید داشت: انتخابات امسال به خاطر پاره ای از حساسیت ها بسیار ویژه خواهد بود لذا دشمن به دنبال بهره برداری حداکثری از نقاط ضعف احتمالی در این انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه تخریب چهره های انتخاباتی و نیز دلسرد کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات از برنامه های اصلی دشمنان این انقلاب است، گفت: بسیاری از کسانی که عمدا یا سهوا به دنبال جلوگیری از برگزاری یک انتخابات پرشور در کشور هستند، این مهم را به اذهان مردم القا می کنند که این انتخابات فرمایشی است، این انتخابات تاثیری در وضعیت ما ندارد و... که همه این سخنان تلاشی برای کمرنگ کردن این همه پرسی بزرگ ملی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود گفت: هر کسی به ظن و بررسی هایی که انجام می دهد باید کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب نماید و نمی توان سلایق مردم را آنگونه که دشمنان درباره آن حاشیه سازی می کنند مدیریت کرد، در انتخابات این 4 دهه به عینه نشان داده شده است که این مردم هستند که سرنوشت خود را رقم می زنند و تمامی شایعه پراکنی های دشمنان تنها برای ایجاد شائبه و حاشیه بوده و هست./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
جناب اقای نریمانی ما هردوره میگیم وضعیت ویژه ای داریم اگه رای ندیم چه می شود ، ولی وقتی رای دادیم ، وضع خراب می شود این بار رای نمی که وضع بهتر شود !
0
0