۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۶۷۷۶۸۶
امام جمعه کرمانشاه:

فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری از ویژگی های ملت ایران است

فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری از ویژگی های ملت ایران است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: ویژگی هایی همانند فرهنگ ایثار و شهادت و نیز ولایتمداری باعث شده است که این انقلاب روز به روز مستحکم تر از گذشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکرمانشاه، آیت الله مصطفی علما عصر امروز با مدیر موسسه شهید حاج حسن طهرانی مقدم و نیز جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: زمانی که مسؤولان با همت و عشق به مملکت کار خود را به بهترین نحو احسن انجام دهند همین امر باعث دلگرمی ملت و مردم می شود.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود گفت: خدمت به مردم و جامعه اسلامی باید از اولویت های همه ما باشد زیرا امام راحل و نیز مقام معظم رهبری بر این موضوع بسیار تاکید داشته و دارند تا جایی که بخشی از وصیت نامه امام خمینی (ره) به این مساله اشاره کرده است.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از سویی دیگر زمانی که مردم می بینند که مسئولان با چه انرژی برای شکوفایی این مملکت تلاش می کنند، بی شک مردم نیز برای اعتلای این نظام تشویق می شوند که این کار کمی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از ویژگی های بارز انقلاب ما نسبت به دیگر انقلاب های دیگر مردمی بودن آن به معنای واقعی است تا جایی که بعد از گذشت 4 دهه از عمر این انقلاب مردم همواره همراه و پشتیبان آن بوده و هستند.

آیت الله علما در ادامه تاکید کرد: چندین ویژگی باعث شده است که این انقلاب روز به روز قوی تر و مستحکم تر از قبل شود یکی از خصیصه ها وجود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و دیگری پشتیبانی از ولایت فقیه می باشد که این ویژگی ها باعث شده است که این انقلاب در برابر طوفان های روزگار هرگز آسیبی نبیند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: برشمردن برکات انقلاب اسلامی به حدی فراوان است که هرگز نمی توان یکایک این برکات را ذکر کنیم، ولی باید گفت که یکی از این برکات قطع کردن دست بیگانگان از این مملکت و کشور است که این امر در این دوره موضوع بسیار بزرگ و پراهمیتی در جهان است./1400/

ارسال نظرات