۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۷۶۹۴۳
امام جمعه کرمانشاه:

دولت به بحث اشتغال و آینده جوانان نگاه دلسوزانه داشته باشد

دولت به بحث اشتغال و آینده جوانان نگاه دلسوزانه داشته باشد
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: دولت به بحث اشتغال و آینده جوانان نگاه دلسوزانه تری داشته باشد و همواره برای این نسل هر کاری که در توان دارد انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: از مسئولان و دولت می خواهیم که در سال آینده مشکلات اقتصادی، اشتغال و بیکاری در جامعه را به صورت کامل برطرف کنند و اجازه ندهند که مردم بیش از این دغدغه مند باشند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز نیاز جامعه ما کرامت و عزت نفس است و به فرموده امام راحل زمانی که ما کرامت و عزت نفس داشته باشیم نه آمریکا و نه دیگر کشورهای زورگو نمی توانند هیچ غلطی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: امروز مصادف با روز ملی شدن نفت است، روزی که در آن آیت الله کاشانی توانست تلاش های بسیاری برای ملی شدن این سرمایه مملکت داشته باشد.

آیت الله علما در ادامه افزود: در سال جدید باید همدیگر را فراموش نکنیم و یاریگر هم در سختی و مصائب باشیم و اجازه ندهیم که مسایل دنیوی ارتباط معنوی ما را مخدوش کند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به هجوم وحشیانه رژیم پهلوی در دوم فروردین ماه به مدرسه فیضیه قم اشاره کرد و بیان داشت: در این جنایت بزرگ و بی شرمانه طلاب و روحانیون بسیاری به دست جلادان شاه به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مساله دیگری که همواره نسبت به آن تذکر داده می شود این است که دولت به بحث اشتغال و آینده جوانان نگاه دلسوزانه تری داشته باشد و همواره برای این نسل هر کاری که در توان دارد انجام دهد./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
سال ۹۹باهمه فرازوفرودهایش گذشت گروهی نبودندامدندگروهی بودندرفتندبعضی خبرهالبخندی برلبمان نشاندبعضی بغضی درگلومان ماندولی سالی که نکوست ازبهارش پیداست سالی که بامیلادعزیززهراشروع می شودخاتمه اش انشالله ظهورعزیززهراست .
1
0
از توی گلخونه دنیای کوچک
Iran, Islamic Republic of
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
فکری به حال قشر ناتوان و مستمند جامعه کنین.
امیدواریم با روی کار آمدن دولت با نشاط تازه نفس تدابیر بالندی اندیشیده شود.
0
0