۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۷۶۸۲۰

مراسم تجلیل از فعالین قرآنی کرمانشاه برگزار شد

مراسم تجلیل از فعالین قرآنی کرمانشاه برگزار شد
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: بی گمان اگر امروز بشر قرآن را ره توشه زندگی خود قرار می داد شاهد این همه مشکلات و درگیری ها در جهان نبودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تجلیل از فعالین قرآنی امروز با حضور آیت الله علما؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان در مدرسه حافظین قرآن کریم این شهر برگزار شد.

امام جمعه کرمانشاه در این مراسم عنوان کرد: بی گمان اگر امروز بشر قرآن را ره توشه زندگی خود قرار می داد شاهد این همه مشکلات و درگیری ها در جهان نبودیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شما عزیزان که به طور خاص و ویژه با قران و کلام خداوند متعال انس گرفته اید ضمن اینکه باید قدردان این نعمت باشید، باید زندگی تان را قرآنی و براساس دستورات الهی تنظیم کنید که سعادت واقعی در این امور است.

آیت الله علما در ادامه افزود: فعالان قرآنی باید از علم و دانشی که از این کتاب الهی فرا گرفته اند برای اصلاح امور جامعه بهره ببرند زیرا اگر به معنای واقعی قرآن سراسر عالم بشریت را به تسخیر خود درآورد، شاهد دنیایی خوب و با آرامش و معنویات خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه باید به خوبی قدر حضور خود در حوزه های علمیه را بدانید، بیان داشت: کسانی که به عنوان طلبه سعادت تحصیل در حوزه های علمیه را دارند باید بتوانند که از این فرصت ها بهترین استفاده را برای اصلاح زندگی خود و جامعه اسلامی ببرند.

براساس این گزارش در پایان این مراسم؛ از فعالان برتر قرآنی با اهدا هدایایی تجلیل به عمل آمد./1400/

ارسال نظرات