۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۷۷۱۶۱
امام جمعه کرمانشاه:

رانت ها و کاهش ارزش پول ملی مملکت را آزار می دهد

رانت ها و کاهش ارزش پول ملی مملکت را آزار می دهد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: رانت ها و کاهش ارزش پول ملی مسایلی است که مملکت و این کشور را آزار می دهد زیرا ما جزو کشورهای ثروتمند دنیا هستیم و این امر غیرقابل قبول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت:  دولت کنونی و دولتی که ان شاء الله سال آینده روی کار می آیند باید تمام توان خود را روی مسئله تولید، اشتغال و اقتصاد کشور متمرکز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: از سوی دیگر دولتمردان باید موانع تولید و اشتغال را شناسایی کنند و برای رفع و کنار زدن آنها تلاش خود دوچندان کنند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: مسئله دیگری که این روزها دشمنان بسیار روی آن مانور می دهند، انتخابات است دشمن می خواهد با استفاده از رسانه ها و قدرت تبلیغاتی خود حضور ملت ایران را در این همه پرسی کم رنگ کند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امیدواریم که دولت آینده دولتی جوان، با تدبیر، عدالت خواه، جوانگرا و... باشد تا ان شاء الله بتوانیم هرچه بیشتر این انقلاب را نشر و توسعه دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: مسئله دیگری که اقتصاد کشور را رنج می دهد یکی رانت هاست و دیگری کاهش چشمگیر قدرت پول ملی است، چرا کشوری که جزو کشورهای ثروتمند دنیا محسوب می شود، باید ارزش پول ملی آن این میزان پایین باشد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن 12 فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در دوازدهم فروردین ماه 58 اسلام واقعی به همت امام خمینی و ملت ایران دوباره زنده گردید.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مسئله منجی آخرالزمان در تمامی ادیان الهی امری مسلم است و این موضوع با فطرت بشریت گره خورده است./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
فرمانده از افسر تک تیرانداز بالای برج سوال میکند

آیا تک تیرانداز دشمن در کارش مهارت دارد؟
افسر جواب داد خیر قربان
در کارش هم خیلی ناشی میباشد
فرمانده میگوید پس چرا تا حالا موفق به کشتن او نشده اید؟
افسر میگوید قربان میترسم او را بزنم بعد یکی بهتر از او را بیاورند و همه ما را بکشد
بنظرم زنده بماند به نفع ما هست قربان


چنین حکایتی است که کشورهای دیگر از حضور افراد بدون شایستگی در هدایت کشورهای رقیب همواره شادمانند.


چرا رسانه های غربی از برخی نامزدها حمایت می کنند !!!
0
0