۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۶۷۷۷۵۹
نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران:

منشأ بسیاری از مشکلات و مسائل سوء مدیریت است نه تحریم

منشأ بسیاری از مشکلات و مسائل سوء مدیریت است نه تحریم
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی منشا بسیاری از مشکلات کشور را عملکرد شخصی و نوع مدیریت اجرایی دانست و تاکید کرد که این مساله ربطی به تحریم ها ندارد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران، سوء مدیریت را عامل بسیاری از مشکلات کشور دانست.

وی که در دیدار با مدیران شهری سخن می گفت، با بیان اینکه یکی از مسائل مهمی که در جامعه روی آن کار نشده مدیریت است، افزود: در این زمینه همواره در دو محور تعهد و تخصص حرف زده و در آن دچار شعارزدگی شدیم اما از اصل موضوع که مدیریت است، غافل شده‌ایم.

نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی در ایران تصریح کرد: آن‌طور که باید و شاید در مسائل مختلف مدیریت نکرده‌ایم، بسیاری از مسائل و مشکلات موجود ربطی به تحریم ندارد بلکه به کارهای شخصی و نوع مدیریت ما بستگی دارد.

وی با بیان اینکه باید بپذیریم که مشکل ما مدیریت است، ابراز کرد: در کشور بهترین‌ها را داریم اما یک مدیر که می‌خواهد گام مؤثر بردارد برخی نسبت به اقداماتش به کارشکنی اقدام می‌کنند و این در حالی است که باید مدیران را جذب کرد نه اینکه شاهد حرف‌های نامربوط باشیم.

منشأ بسیاری از مشکلات و مسائل سوء مدیریت است نه تحریم

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی تصریح کرد: انتقادهای ما از روی خیرخواهی است و اگر نقدی نیز انجام می‌دهیم برای این است که مشکلات حل شده و صحنه‌های درگیری و تنش‌های موجود در جامعه نیز برداشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در شهرداری قم اظهار داشت: شهردار قم از مدیران موفق شهر قم به شمار می‌رود و خوشبختانه اقدامات مناسبی در شهرداری صورت گرفته است؛ میزان فعالیت‌های عمرانی شهرداری قم در برخی بخش‌ها، ازجمله آسفالت طوری است که در راستای میزان فعالیت شهرهایی ازجمله تهران حرکت می‌کند، جای قدردانی دارد.

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
احسنت حرف بسیار درستی است
0
0