۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۷۷۸۴۹
امام جمعه بهبهان:

افراد ناتوان در مدیریت کشور وارد کارزار انتخابات نشوند

افراد ناتوان در مدیریت کشور وارد کارزار انتخابات نشوند
خوزستان - حجت الاسلام ناصری گفت: افراد ناتوان در مدیریت کشور به کارزار انتخاباتی ورود نکنند، نامزد‌های انتخاباتی باید با فرض بر برداشته نشدن تحریم‌ها وارد میدان شوند.  
حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز در رابطه با نقش انتخابات ۱۴۰۰ در اوضاع داخلی کشور بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های فرهنگی، امنیتی و نظامی همواره اقتدار خود را به دشمن تحمیل کرده است؛ اما دشمن از جبهه اقتصادی وارد میدان شده که اگر مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ضمن توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری رئیس جمهوری جوان با روحیه انقلابی را برای زدودن موانع تولید برگزینند به طورحتم پیروزی بزرگی نصیب ملت ایران خواهد شد.

امام جمعه بهبهان حضور پرشور مردم در انتخابات را عامل اقتدار جمهوری اسلامی خواند و عنوان داشت: مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات سبب افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران و توان چانه زنی آن خواهد شد.

حجت الاسلام ناصری با اشاره به ترفند‌های دشمن برای دلسردی مردم برای شرکت در انتخابات تصریح کرد: توطئه‌های دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در عرصه انتخابات مسئله جدیدی نیست در واقع دشمن هر چه بیشتر تبلیغ‌های سوء خود را ادامه دهد مردم برای پشتیبانی از نظام و حضور در عرصه‌های مختلف پافشاری بیشتری از خود نشان می‌دهند.

وی در رابطه با شبهات ایجاد شده از سوی دشمن مانند انتخابات مهندسی شده در ایران تصریح کرد: تبلیغات دشمن در خصوص انتخابات مهندسی شده حقیقت ندارد؛ زیرا دسته‌های مختلف با سلایق متفات در انتخابات شرکت می‌کنند و صلاحیت کاندید‌ها مانند کشور‌های دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

امام جمعه بهبهان با بیان اینکه افرادی ناتوان در مدیریت کشور به کارزار انتخاباتی ورود نکنند ابراز داشت:  شاخصه‌های مهم نامزد انتخاباتی شامل اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، تابعیت عملی از رهبر معظم انقلاب، داشتن روحیه جهادی و انقلابی، نگاه به ظرفیت‌های داخلی و نیروی انسانی است؛ نامزد‌های انتخاباتی باید با فرض بر برداشته نشدن تحریم‌ها وارد میدان شوند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات