۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۷۷۸۸۹

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
منتظر حمله اصلاحات به بهروز وثوقی باشید، پیام مهم دستگاه قضا به شرکت‌های خارجی، ایران؛ وقتی حجاب اجباری نبود و چشم و دل ها سیر بود، خودکشی برای یک سر تکان دادن بایدن بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، منتظر حمله اصلاحات به بهروز وثوقی باشید، پیام مهم دستگاه قضا به شرکت‌های خارجی، ایران؛ وقتی حجاب اجباری نبود و چشم و دل ها سیر بود، خودکشی برای یک سر تکان دادن بایدن بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

منتظر حمله اصلاحات به بهروز وثوقی باشید

کاربرفضای مجازی در واکنش به پست اینستاگرامی بهروز وثوقی در توییتر نوشت: ‏پست اصلاحات‌سوز بهروز وثوقی خیلی عالی بود. منتظر حمله عمله های رسانه ای اصلاحات به قیصر سینمای ایران باشید.

منتظر حمله اصلاحات به بهروز وثوقی باشید

 

پیام مهم دستگاه قضا به شرکت‌های خارجی

معاون قضایی دادستان کل کشوراعلام کرد: به شرکت ‎ال‌جی و ‎سامسونگ که در شرایط سخت مردم ایران را تنها گذاشتند اجازه نمی‌دهیم به کشور بیایند

در همین راستا کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: تصمیم کاملا درست! هم پیام به دیگر شرکت‌های خارجی است که همراهی نکردن با مردم ایران یعنی محروم شدن از یک بازار پرسود! و هم تقویت شرکت‌های خوب داخلی!

پیام مهم دستگاه قضا به شرکت‌های خارجی

 

ایران؛ وقتی حجاب اجباری نبود و چشم و دل ها سیر بود

‏کاربرفضای مجازی در واکنش به تیتر یکی از روزنامه‌های قبل انقلاب مبنی بر دیدزن های حمام زنانه دستگیر شدند در توییتر نوشت:

ایران؛ وقتی حجاب اجباری نبود و چشم و دل ها سیر بود

ایران؛ وقتی حجاب اجباری نبود و چشم و دل ها سیر بود +عکس

 

خودکشی برای یک سر تکان دادن بایدن

مجید شاکری کارشناس اقتصادی در توییتر نوشت: ‏صریحترین واکنش بایدن در پرونده ایران تا این لحظه یک تکان دادن سر بوده، با این حال در تهران جملات جناب حرّ را در دهان او می گذراند. اگر بخشی از پول کره را آزاد کند، صفتی از اولیا ا... نیست که به او منتسب نشود.

خودکشی برای یک سر تکان دادن بایدن

 


چرا عارف مورد بی‌مهری اصلاح‌طلبان قرار گرفته است؟

عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: عارف با شعار دولت زندگی وارد انتخابات میشود اما نه گزینه اصلاح طلبان است و نه حاضرند وی را مورد بررسی قرار دهند. از دیگران ضعیفتر است؟ خیر. تابلوی اصلاح طلبی ندارد؟ پس چرا مورد بی مهری است. چون وفادار به نظام، اسلام سیاسی و رهبری است. به همین دلیل وی را شجاع نمیدانند و روحانی راست ارجح شد.

 


روایت شهید صیاد شیرازی از پیش‌زمینه‌های گرایش ارتش به انقلاب

کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: سپهبد شهید علی صیادشیرازی از جمله نظامیانِ مخالف رژیم پهلوی بود که با وجود حضور در ارتش شاهنشاهی، باکی از فعالیت‌های انقلابی و مبارزاتی نداشت. او درباره بی‌علاقگی بدنه ارتش به کشتار و تاثیر تماس با مردم در بیداری ارتشیان می‌گوید: «اوایل خیلی شدت این کراهت [قرار گرفتن ارتشی‌ها در برابر مردم] بالا بود، ما هم از این مطالب رنج می‌بردیم؛ یعنی رنجمان از این بود که از داخل می‌دانستیم چه خبر است، وضع روحیه‌ها خوب نبود. افکار عمومی در ارتش آنقدر وابستگی به شاه نداشت؛ از یک طرف هم زمینه برای آگاهی اینها کم بود، چون ارتباط اینها با مردم کم بود.

این کراهت را بعدها دیدیم که خداوند چقدر در آن حکمت قرار داده بود. همین کراهی را که ارتشیان در مقابل مردم باشند. دیدیم یکی از منفذها و یا بهتر بگویم کانال‌های بسیار وسیع ارتباط بین حقیقتی که در بین مردم می‌گذشت و ارتشی‌ها، همین حکومت نظامی‌ بود. اینها وقتی می‌آمدند و مردم را در مقابل خود می‌دیدند که فریاد می‌زدند، به صورت زنده و بدون واسطه حقایق را می‌دیدند. به جز یک تعداد قلیلی که چشم و قلب و فکرشان برای درک این‌جور حقایق کور بود، همه داشتند بیدار می‌شدند؛ یعنی به تناسب تعداد حضور ارتشی‌ها در بین مردم برای مقابله با مردم در حکومت نظامی، این اطلاعات به صورت زنده به ارتشی‌ها منتقل می‌شد؛ در صورتی که داخل سربازخانه‌ها کسی جرئت نداشت از این حرف‌ها بزند.»

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات