۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۶۷۷۹۲۳
حجت الاسلام موسوی لارگانی:

دولت در خسته ترین، بی رمق ترین و بی انگیزه ترین حالت خود قرار دارد

دولت در خسته ترین، بی رمق ترین و بی انگیزه ترین حالت خود قرار دارد
نماینده مجلس تأکید کرد که امروز مردم باید حضور حداکثری پای صندوق های رأی به هم رسانیده و با انتخاب کاندیدای اصلح به حل شدن مشکلات کشور کمک کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام موسوی لارگانی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی عصر امروز در دیدار با آیت الله کعبی که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صورت پذیرفت، گفت: مجلس یازدهم طبق فرمایش رهبری از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس طول انقلاب است و برنامه های خوبی را تا کنون علی رغم عدم همکاری دولت انجام داده است.

وی ادامه داد: دولت از روز نخستی که تشکیل شد به بیرون از کشور و بیگانگان چشم دوخته است و امروز در خسته ترین و بی رمق ترین و بی انگیزه ترین حالت خود به سر می برد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی بیان کرد: مجلس یازدهم کارهای بسیار ارزشمندی را در زمینه مسکن، معیشت و اشتغال مردم انجام  داده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه به مسأله انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: امروز مردم باید حضور حداکثری پای صندوق های رأی به هم رسانیده و با انتخاب کاندیدای اصلح به حل شدن مشکلات کشور کمک کنند.

وی ابراز کرد: امروز یک رییس جمهور با انگیزه، انقلابی و اصلح می تواند به مشکلات کشور با تکیه بر ظرفیت های داخلی پایان بخشد؛ امروز مردم باید با انتخاب اصلح زمینه ای را فراهم کنند که آرمان های امام راحل برای انقلاب اسلامی محقق شود./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ع ع از حوزه علمیه قم
United States
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
بنده از اینگونه اظهارات همراه با تحقیر و توهین آقای لارگانی ، واقعا متاسفم و خجالت زده و شرمسارم .
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
..
مردم بلانسبت هالو هم به اسم اینکه با چرخوندن کلید حسن خان تو قفل در امریکا وضعشون خوب میشه بدون اینکه فرق بین اصغر و صغری رو بدونن دویدن و بهش رای دادن اینم نتیجه اش.
بخدا بنظر من باید این بابا رو بخاطر خسارات زیانبار جبران ناپذیر سیاسی و اقتصادی که در طول ۸ سال گذشته به کشور تحمیل کرده حتما محاکمه کرد.
0
0