۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۶۷۸۰۷۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

محور برنامه‌های ماه مبارک رمضان امیدبخشی و همدلی مؤمنانه است

محور برنامه‌های ماه مبارک رمضان امیدبخشی و همدلی مؤمنانه است
حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه شیوه ورود ما در ماه رمضان حضور فعال و مؤمنانه با رعایت پروتکل های بهداشتی است گفت: محور برنامه‌ها در این ماه امیدبخشی و همدلی مؤمنانه است.

به گزارش خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام مهدی طاهری صبح امروز در نخستین نشست مدیران تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه در ماه محرم جریان‌های دینی با رعایت 85 درصدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی خوش درخشیدند، گفت: شیوه ورود ما در ماه مبارک رمضان حضور فعال و مؤمنانه همانند محرم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قصد ما اصلا تقابل با هیچ جریان و ایجاد ضدیت و دوگانگی با هیچ‌کس نیست، افزود: مسجد محل حل مسائل مردم است و تعطیل‌بردار نیست البته اجتماعی که منافی قوانین ملی باشد در مساجد برگزار نمی‌شود.

وی اظهار داشت: محور برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان بر امیدبخشی، همدلی مؤمنانه و تواصی به خیر و صبر و حق است.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اجرای مهرواره محله همدلی در ماه مبارک رمضان گفت: این طرح سطحی‌ترین لایه محله مقاوم است و این طرح ظرفیتی برای آماده کردن طرح محله مقاوم دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری استفاده از ظرفیت انجمن‌های اسلامی محلات برای طرح محله مقاوم را یادآور شد و افزود: این انجمن‌ها همیار روحانی و مسجد برای رصد مشکلات و آسیب‌های محله می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات خاطرنشان کرد: باید برای تبیین این موضوع که مردم می‌توانند در تعیین سرنوشت اثرگذار باشند، از پایگاه مسجد با تبلیغ جمعی شروع کرد.

حجت‌الاسلام طاهری گفت: تکرار مکرر ارزش‌ها توسط مردم آن را از موج به فرهنگ تبدیل می‌کند و تا آن بعد مردمی نباشد فرهنگ به آن اطلاق نمی‌شود.

ارسال نظرات