۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۷۸۱۵۷
امام جمعه ازنا مطرح کرد؛

ضرورت بهره مندی از بستر فضای مجازی در اجرای برنامه های رمضان

ضرورت بهره مندی از بستر فضای مجازی در اجرای برنامه های رمضان
لرستان - حجت الاسلام سپهوند گفت: در شرایط کرونایی جامعه امروز باید بیشتر از بستر فضای مجازی در اجرای برنامه های رمضان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در نشست روحانیون و طلاب امام صادق ازنا در زمینه برنامه ریزی ماه رمضان که در دفتر امام جمعه ازنا برگزار شد، گفت: در آستانه ماه پر خیر و برکت رمضان باید با هماهنگی و برنامه ریزی تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه برنامه ها در این ایام داشته باشیم.

امام جمعه ازنا عنوان داشت: ماه مبارک رمضان توفیق و فرصتی گرانبهاست و می بایست از فضیلت های این‌ ماه استفاده کرد و در این راستا باید از فرصت های تبلیغی بهره مند شد.

ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است

وی با بیان اینکه باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که برنامه های ماه رمضان با رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی مردم اجرا شوند، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است و به همین جهت در این ایام پیش رو باید از تمامی ظرفیت های قرآنی با در نظر گرفتن شرایط کرونایی، استفاده کنیم.

حجت الاسلام سپهوند بیان داشت: در شرایط کنونی، ملزم به رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم اما این محدودیت ها، نباید به گونه ای باشد که فعالیت مساجد و برنامه های قرآنی به صورت کامل تعطیل شود.

وی تصریح کرد: روحانیت با بهره مندی از بستر فضای مجازی در تقویت و گسترش ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان و تقویت روح معنویت در جامعه گام بردارد.

حجت الاسلام سپهوند تأکید کرد: با برنامه ریزی و بهره مندی از ظرفیت ها و فرصت های تبلیغی نباید اجازه داد که شرایط کرونایی حاکم در جامعه روح معنویت، دعا و نیایش را در جامعه کمرنگ کند./9451/  

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات