۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۷۸۳۰۹

تولید جامع‌ترین فرهنگ‌نامه و دانشنامه موبایلی رمضان المبارک

تولید جامع‌ترین فرهنگ‌نامه و دانشنامه موبایلی رمضان المبارک
حجت الاسلام عیسی زاده گفت: نرم‌افزار موبایلی فرهنگ‌نامه و دانشنامه قرآنی رمضان به همت اداره فناوری و فراوری پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن تولید شد.

به گزارش خبرگزاری رسا،حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‌زاده، رئیس میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی درباره تهیه این فرهنگ‌نامه قرآنی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه  مبارک رمضان، میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری اداره فناوری پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و در راستای تأمین محتوای قرآنی برای اقشار گوناگون جامعه به ویژه مبلغان، مربیان و پژوهشگران قرآنی با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآن در جامعه، کامل‌ترین فرهنگ‌نامه قرآنی رمضان را تولید و به جامعه قرآنی کشور عرضه کرده است.

عیسی‌زاده درباره ویژگی‌های این فرهنگ‌نامه گفت: فرهنگ‌نامه قرآنی رمضان مشتمل بر بیش از ۱۳۰ مدخل اصلی، مربوط به مباحث اخلاقی، تربیتی، معنوی، عبادی و بیش از هزاران عنوان فرعی است که زمینه دسترسی سریع و آسان به این عناوین را برای علاقه‌مندان قرآنی فراهم کرده است.
 
مدیر گروه فرهنگ‌نامه قرآنی درباره کیفیت دسترسی علاقه‌مندان به این اثر فاخر قرآنی گفت: دوستداران و علاقه‌مندان به مباحث قرآنی می‌توانند نسخه موبایلی این فرهنگ‌نامه جامع قرآنی را از طریق کافه بازار به صورت رایگان دریافت. 
 
وی در پایان از تمام کاربران درخواست کرد تا با معرفی این نرم‌افزار قرآنی به دیگران زمینه گسترش معارف قرآن را در جامعه فراهم کنند. لینک دانلود اپلیکیشن فرهنگ‌نامه و دانشنامه قرآنی رمضان در نشانی https://cafebazaar.ir/app/isca.quran.ramezan۹۹ قابل دسترسی است.
ارسال نظرات