۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۷۸۴۶۰
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت مطرح کرد؛

معرفی برنامه های مجمع عالی حکمت به مناسبت ماه رمضان

معرفی برنامه های مجمع عالی حکمت به مناسبت ماه رمضان
محمد باقر خراسانی، مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت، جزئیاتی از برنامه های این مجمع را، در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، محمد باقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان جزئیاتی از برنامه های این مجمع را در این ماه اعلام کرد.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت خاطر نشان کرد: همانند سال های قبل مجموعه مستند های ماه مبارک رمضان، تحت عنوان "ضیافت 1400" در موضوعات فرهنگی – اجتماعی و بر طبق نیاز جامعه آماده سازی شده و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

محمد باقر خراسانی در ادامه اظهار داشت: این برنامه از روز اول ماه مبارک رمضان شروع شده و تا پایان ماه مبارک از طریق فضای مجازی ایتا، آپارات و تلگرام به آدرس مجمع عالی حکمت ارائه می شود.

وی در ادامه افزود: مجمع عالی حکمت در این ماه برنامه شرح دعای افتتاح و شرح دعای ابوحمزه ثمالی را که توسط آیت الله تحریری و حجت الاسلام ضرابی آماده شده در برنامه های خود قرار داده است.

خراسانی گفت: از دیگر برنامه های این ماه، برنامه سبک زندگی اسلامی بوده، که توسط حجت الاسلام دکتر احمدحسین شریفی ارائه می شود.

وی در پایان بیان داشت: همزمان با مناسب های ماه مبارک رمضان، این مجمع برنامه های مناسبتی دیگری نیز خواهد داشت؛ در ایام شهادت امام علی علیه السلام، برنامه حکم رانی علوی توسط حجه الاسلام دکتر لک زایی و در روز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام برنامه ای در جهت شناخت هر چه بیشتر شخصیت آن حضرت توسط دکتر یوسفی ارائه خواهد شد.

ارسال نظرات