۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۷۸۴۸۷
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

نیروهای مسلح از مظاهر اصلی قدرت ملی هستند

نیروهای مسلح از مظاهر اصلی قدرت ملی هستند
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نیروهای مسلح را از مظاهر اصلی قدرت ملی عنوان کرد و گفت: ارتش مایه عزت دین و امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهرامروز در مراسم  گرامیداشت ۲۹ فروردین، با اشاره به اینکه ندای امام راحل بر فطرت پاک ارتشیان نشست، گفت: همافران در سال ۵۷ به امام و امت پیوستند و صحنه تاریخی را رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ارتش را قلعه مستحکم مردم و مایه افتخار برای مقام معظم رهبری، حاکمان و فرمانروایان عنوان کرد و افزود: ارتش نماد قدرت ملی و مایه عزت دین و امنیت است.

وی با بیان اینکه ارتش موجب احساس غرور برای ملت هستند، خاطرنشان کرد: با تدبیر رهبر معظم انقلاب قطعه سازی به عنوان جهاد خودکفایی در ارتش و نیروهای مسلح شکل گرفته است.

قدرت ارتش در دیپلماسی سیاسی کشور تاثیرگذار بوده است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه ارتش و نیروهای مسلح در زمین، هوا و دریا به پیشرفته ترین امکانات مجهز هستند، گفت: قدرت ارتش و توانمندی آن در دیپلماسی سیاسی کشور و مذاکره با ابر قدرت‌ها تاثیرگذار بوده است.

وی نیروهای ارتشیان را الگوی جوانان خواند و ادامه داد: بدنه اصلی ارتش را جوانانی تشکیل می دهند که تربیت شده خانواده‌های مسلمان هستند و شهیدان بزرگی در این راه تقدیم انقلاب شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به ایثار، فداکاری و رشادت ارتشیان اشاره کرد و اظهارداشت: ارتشیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع از نظام شهیدان و جانبازان بی شماری تقدیم انقلاب کردند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات