۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۷۸۵۱۲

شبهات پرتکرار با انگیزه شبهه زدایی پیرامون انقلاب اسلامی

شبهات پرتکرار با انگیزه شبهه زدایی پیرامون انقلاب اسلامی
کتاب پاسخ به شبهات پرتکرار با انگیزه شبهه زدایی پیرامون انقلاب اسلامی به تدوین درآمده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، یکی از بزرگترین وقایع قرن حاضر پیروزی انقلاب اسلامی ایران می باشد که با شعارها و آرمان های حق مدارانه و استقلال طلبانه جهان را تحت تاثیر خود قرار داد. رهبر عزیز انقلاب با مدیریت حکیمانه خویش کشور اسلامی ایران را در مواجهه با مستکبران و زورگویان و ایجاد مشکلات عدیده توانستند از گردنه های سخت و دشوار عبور دهند و آینده روشن و بزرگی برای مردم و به خصوص جوانان عزیز ترسیم نمایند.
بیش از ۴۰ سال است که استکبار و مزدورانش جهت سد کردن راه بلند و روشن ملت مسلمان ایران از طرق مختلف اقدام می‌کنند و از هیچ کوششی در این زمینه کوتاهی نمی‌کنند، از ایجاد جنگ داخلی و تحریک تروریست ها و جنگ تحمیلی تا تحریم‌های ظالمانه ایجاد شبهه و اغواگری در رسانه‌های مجازی و خارجی.


کتاب پاسخ به شبهات پرتکرار با انگیزه شبهه زدایی پیرامون انقلاب اسلامی که ثمره از خودگذشتگی و مجاهدت‌های میلیون‌ها نفر به آرمان و آمال ملت‌های مسلمان در تشکیل حکومت اسلامی است توسط حجت الاسلام رضا بهرامی یکی از اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان همدان به تدوین درآمده است تا ضمن روشنگری و رفع اتهامات وارد به انقلاب اسلامی قدمی در جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی برداشته شود.
این کتاب شامل سه بخش است که در بخش اول به شبهات اقتصادی در بخش دوم به شبهات سیاسی و در بخش سوم و پایانی آن به شبهات فرهنگی و اجتماعی پرداخته است.
در بخشی از این کتاب آمده است:
قبل از انقلاب وضعیت اقتصادی مردم بهتر بود
شاید این سوال را بارها در برخی مجالس، ادارات، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها شنیده ایم که قبل از انقلاب وضعیت اقتصادی مردم بهتر بود، آیا واقعاً این جمله واقعیت دارد؟
برای آنکه به این شبهه پاسخ بگوییم باید نخست نگاهی اجمالی به سرانه درآمد مردم ایران از فروش نفت در سال های منتهی به پیروزی انقلاب و همچنین شرایط کنونی کشور داشته باشه باشیم که نویسنده در ادامه مطالب با مقایسه سال های منتهی به پیروزی انقلاب و شرایط کنونی به پاسخ جامع و کاملی می پردازد.
تسخیر سفارت آمریکا اقدامی بدون دستاورد؟
در تحلیل تسخیر سفارت آمریکا برخی صاحب نظران با نگاه کلان تر به ابعاد ماجرا آن را اقدامی می‌داند که برای معرفی ابعاد و پیامدهای انقلاب اسلامی در دنیا ضروری بوده است؛ محمد صادق کوشکی هیئت علمی دانشگاه تهران، استقلال کشور را از دستاوردهای تسخیر لانه جاسوسی می‌دانند و می‌گوید...

علاقمندان جهت دانلود فایل pdf کتاب از اینجا اقدام کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱
اگر نویسنده به کارنامه چهل ساله جمهوری اسلامی دقیق و بیغرص نگاه میکرد دیگر زحمت نوشتن این کتاب را بخود نمیداد.
1
0
معرفت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
با سلام و احترام
از نویسنده محترم به دلیل خلاقیت و نوآوری در این اثر ارزشمند تشکر می کنم. خدا قوت
0
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵
عالییه، عالی
0
0