۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۷۸۵۳۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خدمت به خانواده شهدا خدمت به ارزش های اسلامی است

خدمت به خانواده شهدا خدمت به ارزش های اسلامی است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خدمت به خانواده های شهدا را توفیق بزرگی خواند و گفت: خدمت به خانواده شهدا خدمت به ارزش های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در دیدار با مدیر کل و کارکنان بنیاد شهید استان لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: خدمت به خانواده های شهدا توفیق بزرگی است که باید قدر این فرصت را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه نوع تعامل و رفتار با فرزندان و خانواده های شهدا باید با دلسوزی و مهربانی باشد، افزود: در زمینه رفع مشکلات این قشر اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی با اشاره به سفر رئیس بنیاد شهید کشور به استان لرستان افزود: سفر آقای اوحدی به استان باید دستاوردی داشته باشد و لازم است که پیگیری های لازم در این زمینه صورت گیرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت های دورن استانی و برون استانی برای اشتغال فرزندان شهدا

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت توجه به اشتغال فرزندان شهدا، تصریح کرد: ظرفیت های برون استانی و هم درون استانی در بحث اشتغال باید فعال شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در زمینه رفع مشکل بیکاری فرزندان شهدا باید بسته توجیهی اشتغال تهیه شود و در این راستا اقدامات اساسی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: با برنامه ریزی های لازم بایدمشکل اشتغال در این حوزه برطرف گردد و مسؤولان با مدیریت جهادی در راستای رفع مشکلات گام بردارند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات