۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۷۸۵۹۰

عملیات غافلگیر کننده انصارالله یمن علیه ارتش عربستان

عملیات غافلگیر کننده انصارالله یمن علیه ارتش عربستان
منابع یمنی از عملیات غافلگیر کننده نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه نظامیان ارتش سعودی خبر دادند به طوریکه نظامیان سعودی مفتضحانه پا به فرار گذاشتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، به نقل از المسیره، اداره اطلاع‌رسانی جنگ وابسته به انصارالله یمن از عملیات موفق نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران ارتش عربستان در محور «الطلعه» در محور نجران در جنوب عربستان خبر دادند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی عملیاتی غافلگیرکننده و پس از عملیات شناسایی دقیق مواضع نظامیان سعودی در منطقه «الطلعه» در نجران، ضربات مهلکی به ارتش عربستان وارد کردند.

این عملیات به‌اندازه‌ای برای نیروهای ارتش عربستان غافلگیرکننده بود که آنها چاره‌ای جز فرار نداشتند و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تعقیب آنها پرداختند.

المسیره گزارش داد: عملیات علیه مزدوران با وجود صعب‌العبور بودن منطقه، در مدت زمان اندک به فتح مواضع ارتش عربستان در این محور منجر شد و نظامیان سعودی با به‌جای گذاشتن سلاح خود پا به فرار گذاشتند.

فرمانده ارشد نیروهای «هادی» بر اثر کرونا نمرده بلکه کشته شده است

منابع یمنی اعلام کردند که «سیف الشدادی» فرمانده تیپ 159 نیروهای «هادی» آن‌گونه که گفته شده است بر اثر کرونا نمرده بلکه در بیمارستانی خصوصی ترور شده است.

ارسال نظرات