۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۷۸۷۲۲
آیت الله طباطبایی نژاد:

مردم همچنان یاری رسان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا باشند

مردم همچنان یاری رسان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا باشند
اصفهان - نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: مردم، خیرین و همه کسانی که توانایی دارند باید در شرایط کنونی یاری رسان نیازمندان بوده و کمک های مؤمنانه را ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی نژاد در دیدار اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ضمن تشکر از فعالیتهای این مجمع، ضرورت هم افزایی همه ارگان ها و آحاد جامعه جهت اجرای این فریضتین را یادآور شد و ضمن مطلوب توصیف کردن خدمات و فعالیتهای این مجمع گفت: در کنار هم بودن برای مبارزه با فساد و برطرف نمودن مشکلات مردم یک اصل ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ضمن تأکید بر استفاده از فیوضات ماه مبارک رمضان و غنیمت شمردن این لحظات افزود: ماه رمضان که یک فرصت عالی جهت معنویت می باشد را باید غنیمت دانست و در تقویت فضای معنوی جامعه نیز کوشید و ضمن تبیین بیشتر احکام، با تذکر از حرمت شکنی و روزه خواری در ملاعام توسط معدود افراد جامعه جلوگیری کرد چرا که قاطبه مردم حرمت این ماه را نگه می دارند.

وی پیگیری رعایت دستورات بهداشتی و انجام دقیق آن در این شرایط با توجه به گسترش شیوع دوباره این ویروس، مهم دانست و افزود: با توجه به فشار مضاعف بر کادر درمان، جهت سلامتی بیشتر جامعه و کمک به این عزیزان،رعایت دستور العملهای بهداشتی و جدیدیت در عمل کردن به این دستور العملها و توصیه یکدیگر به رعایت آنها ضروریست.

امام جمعه اصفهان ترویج سنت کمک به همدیگر در این ایام دشوار را یادآور شد و از مردم، خیرین و همه گروههایی که می توانند به نوعی یاری رسان نیازمندان باشند خواست تا همچنان در تهیه و رساندن کمکهای مؤمنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان این بیماری بشتابند که این حرکت در این ماه مبارک اجر و ثواب چند برابری خواهد داشت .

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام صادق زاده جانشین مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان اصفهان گزارشی از اقدامات این مجمع درسال ۱۳۹۹ و طرح‌های مختلف نوروز که توسط ناظران رهروان انجام شد را ارائه کرد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات