۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۷۸۷۹۰

اول اردیبهشت و مهمترین اخبار حوزوی استانها

اول اردیبهشت و مهمترین اخبار حوزوی استانها
استان‌ها - پذیرش طلبه در حوزه علمیه قزوین و آذربایجان غربی و اعزام ۲۵۰ طلبه سرباز معلم به مدارس آموزش و پرورش از مهمترین اخبار استان‌ها است.

آمادگی اعزام ۲۵۰ طلبه سرباز معلم در سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ به مدارس آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام شیرنژاد، مسؤول ستاد مدارس محمدامین(ص) استان خوزستان، از سپری شدن دوره سربازی تعداد ۲۸۵ نفر از روحانیون در مدارس آموزش‌وپرورش به‌عنوان مربی پرورشی در سال ۱۳۹۹ خبر داد و اظهارداشت: طبق تفاهم‌نامه انجام شده با اداره کل آموزش‌وپرورش استان خوزستان، در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ آمادگی اعزام ۲۵۰ نفر از روحانیون جهت گذراندن دوره مقدس سربازی در رشته مربی پرورشی را خواهیم داشت.

اجرای طرح فرهنگی تربیتی چکامه در خراسان شمالی آغاز شد

طرح فرهنگی تربیتی چکامه با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) بجنورد و شورای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خراسان شمالی در این استان آغاز شد.

برگزاری سلسله نشست های نقش اخلاق در خانواده

مؤسسه آموزش عالی مجتهده امین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، سلسله نشست های نقش اخلاق در خانواده را ویژه طلاب و عموم علاقه مندان برگزار می کند.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی مجتهده امین  گفت: طلاب، مبلغان و عموم علاقه مندان به شرکت در این برنامه می توانند از طریق نشانی dte.bz/amin1 در این جلسه شرکت نمایند.

پذیرش طلبه در حوزه علمیه قزوین و آذربایجان غربی برای سال تحصیلی جدید، نشست شورای تهذیب منطقه ای مدارس علمیه شهر کرمانشاه، برگزاری محافل قرآنی سیار و محله محور شهرستان میناب از دیگر اخبار مهم حوزوی استان ها است.

حمزه عباسی
ارسال نظرات