۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۷۸۸۵۶
درباره بحران‌های اخیر امنیتی رژیم صهیونیستی؛

ضربه‌های محور مقاومت و ناتوانی گنبد آهنین

ضربه‌های محور مقاومت و ناتوانی گنبد آهنین
هدف قرار گرفتن کشتی اسرائیلی، قتل مأموران موساد در عراق، انفجار در شرکت امنیتی تولید تسلیحات نوین و اصابت موشک به نزدیکی منطقه هسته‌ای دیمونا، بحران امنیتی اسرائیل است.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، هر اقدام امنیتی بیگانه، نیازمند یک پاسخ و اقدام امنیتی می‌باشد. البته تا کنون در بیشتر حوادث و اقدامات امنیتی که رژیم صهیونیستی آن را در ایران دنبال کرده است، بیشتر پاسخ‌ها بر عهده سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده و همان قدر که دشمن تخریب و آسیب زده، پاسخ شنیده است!

البته از قرائن پیداست که اسرائیل مجری میدانی تصمیمات خرابکارانه علیه تأسیسات هسته‌ای کشور ایران می‌باشد. از ورود ویروس استاکس‌نت، ترور دانشمندان هسته‌ای مانند شهید احمدی روشن و شهید شهریاری تا ترور شهید فخری زاده و دو بار حمله به نطنز. روزی که ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام، تعهد دادیم تا عطای منطقه‌ای امن مانند فردو را به لقای نطنز ببخشیم، تحلیل‌گران سیاسی امنیتی یک‌صدا دربرابر این اقدام ضدامنیتی زبان به اعتراض گشودند.

نمی‌توان گفت که اقدامات اخیر قطعاً برنامه ریزی از سوی نهاد‌های امنیتی ایران باشد، ولی مرور این اتفاقات و پاسخ‌هایی که گروه‌های مقاومت به سرکشی‌های رژیم اشغالگر قدس داده‌اند را مرور خواهیم کرد.
 
ضربه‌های محور مقاومت بر سگ قلاده شکسته آمریکا
 


هدف قرار گرفتن کشتی رژیم صهیونیستی در امارات

البته این اقدام، فراتر از یک اقدام امنیتی، بلکه یک اقدام نظامی بود. پیش از آن با هدف قرار گرفتن کشتی ایرانی در دریایی سرخ که رد پای رژیم صهیونیستی در آن مشهود بود، یک کشتی اسرائیلی در بندر امارات نیز متقابلاً مورد هدف حمله موشکی قرار گرفت.
 
ضربه‌های محور مقاومت بر سگ قلاده شکسته آمریکا
 


قتل افسران میز ایران در سازمان موساد

پس از حمله دوم در نطنز که موجب خرابی بخش عمده‌ای از سانترفیوژ‌ها شد، یک گروه ناشناخته با حمله به یکی از ۳ خانه تیمی افسران موساد در شمال عراق، باعث کشته شدن تعداد زیادی از افسران اطلاعاتی مسؤول حوادث ایران در این مرکز جاسوسی شدند. این حمله به‌قدری برای رژیم صهیونیستی سنگین بود که کمترین آن حاکی از اطلاع و اشراف دقیق بر سازمان جاسوسی موساد توسط دیگر نهاد‌های امنیتی محور مقاومت است.


انفجار کارخانه تسلیحات پیشرفته رژیم صهیونیستی


یکی دیگر از مناطقی که روز چهارشنبه مورد هدف اقدامات امنیتی قرار گرفت، کارخانه تسلیحات پیشرفته رژیم صهیونیستی بود. این کارخانه که یکی از کارخانه‌های مهم، حساس و امنیتی در رژیم صهیونیستی است در حالی هدف قرار گرفت که هنوز هیچ گروه یا سازمانی مسؤولیت این اتفاق را برعهده نگرفته است و هیچ نهاد امنیتی داخلی نیز از ارتباط این حادثه با ایران سخن نگفته‌اند.

البته از روی قرائن می‌توان حدس‌هایی زد، همانطور که ناگهان چند منطقه در ایران شاهد آتش سوزی گسترده ناگهانی شد، در مقابل چند منطقه در آمریکا نیز ناگهان دچار آتش سوزی‌های گسترده شد.

البته با این که برخی از رسانه‌های اسرائیلی از خرابکاری در این حادثه سخن گفتند، ولی بیشتر این رسانه‌ها مجبور شدند این خبر را به یک «آزمایش کنترل شده موشکی» تبدیل کنند! البته قطعاً ورود یک تیم امنیتی به این منطقه و خرابکاری قطعاً هزینه سنگینی را برای سازمان جاسوسی شاباک خواهد داشت.
 
ضربه‌های محور مقاومت بر سگ قلاده شکسته آمریکا
 


موشک سرگردان در نزدیکی منطقه هسته‌ای دیمونا!

مناطق هسته‌ای، اغلب از جمله مناطقی هستند که کمتر مورد حمله موشکی و ... قرار می‌گیرند، به این علت که حجم خرابی‌ها برای یک منطقه هسته‌ای و اتفاقات ناگوار بعد از آن به شدت بالاست. برای همین منطقه دیمونا یکی از مناطقی است که به شدت توسط رژیم اشغالگر قدس محافظت می‌شود و از طرفی کمترین حمله موشکی از سوی گروه‌های مقاومت برای این منطقه بوده است. البته رژیم صهیونیستی بعد از حادثه دوم نطنز تدابیر امنیتی این منطقه را به شدت افزایش داده بود.

به تازگی یک موشک که از سوی سوریه به این منطقه پرتاب شده بود به نزدیکی این منطقه هسته‌ای اصابت می‌کند و بار دیگر گنبد آهنین در جلوگیری از این اتفاق شکست می‌خورد.

البته این حادثه نیز مشابه همان پیامی را دارد که انفجار در شرکت امنیتی تولید موشک داشت. محور مقاومت هر زمان که بخواهد می‌تواند هر نقطه‌ای را در رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار بدهد. چه منطقه دیمونا که وضعی شبیه به نطنز با ضریب بالای امنیتی دارد و چه یک کارخانه امنیتی در قلب رژیم صهیونیستی.
محمدحسین کتابی
ارسال نظرات