۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۷۸۸۵۹
انتخابات و فضای مجازی (۴)؛

مخالفت جدی توییتری‌ها با تعویق انتخابات

مخالفت جدی توییتری‌ها با تعویق انتخابات
کاربران توییتر با تلاش اصلاحات جهت به‌تعویق افتادن انتخابات به‌مخالفت پرداختند. طالبی دارستانی نوشت: سخن از تعویق انتخابات، صرفاً یک کید سیاسی محسوب می‌شود.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، جبهه اصلاحات با هماهنگی دولت تدبیر در تلاش هستند تا انتخابات ۱۴۰۰ را به تعویق بیاندازند. البته تحلیلگران جبهه انقلاباعتقاد دارند عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی در عید نوروز و همچنین باز بودن مسیر ترکیه که تمام شهر‌های آن قرمز کرونایی هستند؛ از جمله مواردی هستند که این وضعیت را بوجود آورده اند. کاربران فضای مجازی و توییتر نیز در کنار تبلیغ و تشویق مردم به حضور حداکثری، پرشور و عاقلانه در انتخابات، صریحاً درباره به تعویق افتادن انتخابات مخالفت کردند که بخشی از موضع گیری‌ها ضد این اقدام تکراری را هم تقدیم مخاطبان خواهیم کرد.

 

یامین‌پور به تواصی می‌خواندانتخابات و فضای مجازی

وحید یامین‌پور، مجری و از چهره‌های شاخص انقلابی درباره تواصی نوشت: «توصیه و تذکر به حق بین مؤمنین طوری نباشه که مرحمه و مهربانی و محبت بین اونا رو نقض کنه! اوقات تلخی و تندی به بهانه‌ی سلیقه سیاسی و انتخابات و ... باید با رعایت حدود مرحمت باشه.»

یک وظیفه

مخالفت جدی توییتری‌ها با تعویق انتخابات

یکی از کاربران توییتری با نقل و قول از رهبر معظم انقلاب، بر انتظار فرارسیدن موعد انتخابات تأکید کرد.

یک کید سیاسی؛ تعویق انتخابات

مخالفت جدی توییتری‌ها با تعویق انتخابات

خانم طالبی دارستانی نوشت: «از آنجایی که زمان رفع کرونا به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست، سخن از تعویق انتخابات صرفاً یک کید سیاسی محسوب می‌شود ولاغیر، فلذا انتخابات باید سر موعد انجام شود و وظیفه ی ستاد کروناست که برای برگزاری انتخابات سالم، تدابیر بهداشتی دقیق بیندیشد.»

دولت به دنبال فرجی از این ستون به آن ستون!

مخالفت جدی توییتری‌ها با تعویق انتخابات

سیدمحمد حسینی هم نوشت: «روحانی به انتخابات در سال ۱۴۰۱ اشاره کرده و محسن هاشمی انتخابات را به پیک پنجم کرونا ربط داده و عبدی هم خواهان تأخیر انتخابات شده؛ خلاصه شکست در انتخابات را قطعی می‌دانند، لذا دست و پا می‌زنند انتخابات عقب بیفتد تا راهی برای عوامفریبی پیدا کنند.»

مخالفت جدی توییتری‌ها با تعویق انتخابات

جواد نیکی ملکی نیز نوشت: «کودتای ارتش! تعویق انتخابات! و در ادامه باز هم تهدید تلویحی خواهد کرد تا با تکرار فریب، کلاه وین را بر سر مردم بکشد. تلاش‌هایت مذبوحانه است؛ زودتر دور شو، زودتر تمام شو.»

مخالفت جدی توییتری‌ها با تعویق انتخابات

سید نظام الدین موسوی، با اشاره به برگزاری انتخابات در اوج جنگ تحمیلی گفت: «ما در شرایط دفاع مقدس و اوج بمباران و جنگ شهرها هم انتخابات را تعطیل نکردیم آقای روحانی. هیچ کس حق تعلیق حق انتخاب مردم را ندارد.»

سخن دوست، خوش‌تر است!

مخالفت جدی توییتری‌ها با تعویق انتخابات

در پایان یکی از کاربران فضای مجازی هم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات دولت یازدهم، اقدام دولت در به تعویق انداختن انتخابات را نادرست دانست. این کاربر نوشت: رهبر معظم انقلاب: یک بار برخی تلاش کردند که انتخابات را حتی اگر شده، دو هفته به عقب بیندازند، اما ما تأکید کردیم که انتخابات حتی یک روز هم نباید عقب بیفتد. به همین علت راه تعویق یا برگزارنشدن انتخابات کاملاً مسدود است. ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
 
محمدحسین کتابی
ارسال نظرات