۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۷۸۹۵۱
حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم در گفت‌وگو با رسا:

مشکلات کشور با انتخاب رییس جمهور انقلابی و جهادی حل می شود

مشکلات کشور با انتخاب رییس جمهور انقلابی و جهادی حل می شود
نماینده مجلس خبرگان رهبری حضور پرشور مردم در انتخابات را مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان دانست و گفت: باید رییس جمهور روحیه انقلابی و جهادی برای اداره کشور داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات در سرنوشت مردم تأثیر گذار است؛ زیرا هر فردی با حضور در انتخابات در صحنه سیاسی کشور حضور داشته و نامزد مورد نظر خود را انتخاب می کند و آینده چهار سال کشور را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم با بیان اینکه انتخابات سرنوشت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور را رقم خواهد زد، ابراز کرد: میزان مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات سبب انسجام و افزایش وحدت مردم و قدرت ملی در داخل کشور خواهد شد و رییس جمهوری که با آراء حداکثری روی کار بیاید، از پشتوانه مردمی بیشتری برای اداره کشور برخودار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت ویژه ای در عرصه بین المللی برخوردار است، افزود: در عرصه بین المللی، اعتبار و مقبولیت رییس جمهوری که با آراء بالای مردم سکانداری دولت را عهده دار شده، بسیار بیشتر از فردی خواهد بود که با مشارکت و آراء کم روی کار آمده است.

انتخابات ریاست جمهوری

مردم خواهان صلاح و مصلحت و اقتدار کشور هستند

وی با بیان اینکه همواره استکبار جهانی درصدد ناامیدی مردم از کارآمدی نظام بوده است، اظهار داشت: دشمنان با تبلیغات رسانه ای خواستار کاهش حضور و مشارکت مردم در صحنه انتخابات هستند، اما مردم ایران با هوشیاری و حضور پرشور در صحنه انتخابات، مشت محکمی بر یاوه گویی دشمنان خواهند کوبید و آنچه که استکبار جهانی خواهان آن نیستند، محقق خواهند ساخت.

وی با بیان اینکه همواره مردم خواهان صلاح و مصلحت و اقتدار کشور هستند، گفت: به هر میزان مردم حضور پرشور در انتخابات داشته باشند، دشمنان از دستیابی به اهداف شوم خود در نظام اسلامی ناامید خواهد شد، ولی اگر سطح مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد، چشم طمع استکبار جهانی به نظام اسلامی بیشتر خواهد شد.

رییس جمهور روحیه انقلابی و جهادی برای اداره کشور داشته باشد

وی به تبیین شاخص های رییس جمهور دولت کارآمد و انقلابی پرداخت و افزود: باید رییس جمهور منتخب مشکلات کشور و وضعیت معیشتی مردم را به خوبی درک کرده باشد و راه حل ها و برنامه های کاربردی برای حل معضلات ارائه کند و مردم نیز با توجه به برنامه هایی که نامزدهای انتخابی ارائه می دهند رییس جمهور کارآمد و انقلابی را انتخاب کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید رییس جمهور روحیه انقلابی و جهادی برای اداره کشور داشته باشد، ابراز داشت: باید رییس جمهور منتخب مردم، تیم جوان، قوی، متخصص و کارشناس برای هیأت دولت خود انتخاب کند و آنها تمام همت و توانایی خود را برای کاهش مشکلات و معضلات اقتصادی به کار گیرند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
انشا…که جناب آیت ا…رئیسی تو دستگاه قضا تا اتمام ماموریت تحول تو قوه قضاییه می مونه ، شما هم به نیابت از مردم تلاشتونو بکنید، ولی اگر قرار شد ایشان در انتخابات شرکت کنن حتما می بایستی فردی شایسته و آشنا با مسائل و مشکلات موجود در قوه قضاییه و بویژه بدون حاشیه که به هیچ وجه هیچگونه شائبه ای در مورد خودش و خانواده اش و اطرافیانش نباشد توسط ایشان برای ادامه مسیر تحول قوه قضاییه به مقام معظم رهبری برای جانشینی پیشنهاد گردد و تا قبل از رفتن انشا… تکلیف پرونده دادگاه مفسدین و متهمین موسسه مالی اعتباریف..ک مرکزی توسط دادگاه انقلاب و همچنین در صورت امکان سایر پرونده ها ی موجود در مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم مالی مشخص گردد تا تیر کسانی که به دنبال بیرون کشیدن آیت ا….رئیسی از قوه قضاییه بوده اند به سنگ بخورد.
0
0