۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۷۹۱۲۱
فرمانده نیروی انتظامی:

دسیسه‌های دشمنان برای ناامنی خنثی شده است

دسیسه‌های دشمنان برای ناامنی خنثی شده است
سردار اشتری، شناسایی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمنان داخلی و خارجی دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ حسین اشتری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر با تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) و با تأکید بر بهره جستن از فیوضات ماه مبارک رمضان به‌ویژه شب‌های قدر، یکی از نعمت‌های مهم بزرگ در هر کشور را برقراری امنیت دانست و اظهار داشت: هر حاکمیتی در جهان برای برقراری امنیت تلاش و کوشش می‌کند چراکه این مهم سبب توسعه و پیشرفت در بخش‌های مختلف می‌شود.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، با اشاره به اینکه دشمنان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب درصدد ایجاد ناامنی در ایران اسلامی بودند گفت: دشمنان همواره مترصد این بودند که به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و اهداف نظام و امام راحل را از مسیر خودش خارج کنند.

وی 5 اردیبهشت را یادآور حمله آمریکایی‌ها به صحرای طبس و شکست آنان دانست و خاطرنشان کرد: در پی ترفندهای دشمنان، آمریکا برای ضربه زدن به نظام نوپای جمهوری اسلامی، در 5 اردیبهشت سال 1359 برای ساقط کردن نظام، بدون اطلاع دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی حمله‌ای طراحی کردند که با اراده خداوند متعال در صحرای طبس شکست خورد.

اشتری، حافظ اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران را امام زمان(عج) دانست و تصریح کرد: در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی کارهای بزرگ و ارزشمندی صورت گرفته که 8 سال دفاع مقدس یکی از نمونه‌های بارز آن است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، رشادت‌های رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه تمام کشورها علیه ایران اسلامی به رژیم بعثی کمک کردند افزود: جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های امام راحل و رشادت‌های رزمندگان اسلامی و قشرهای مختلف مردم پیروز جنگ شد و پس از آن فتنه‌ها و توطئه‌های گوناگون با هوشیاری مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

اشتری، توطئه و دسیسه رژیم ظالم و کودک‌کش صهیونیستی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تمام تحرکات رژیم صهیونیستی که در منطقه علیه مسلمانان انجام می‌گیرد، رزمندگان جبهه مقاومت پاسخ آن را قاطعانه می‌دهند و در این راستا رژیم صهیونیستی هر ضربه‌ای که به مسلمانان می‌زند مردم مسلمان ضربه کوبنده‌ای به آن رژیم کودک‌کش وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند تصریح کرد: به‌لطف الهی، هوشیاری مردم، هدایت‌های مقام معظم رهبری، فرمانده‌کل قوا و حضور رسته‌های اطلاعاتی، امنیتی، قضایی، نظامی و انتظامی تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران خنثی شده است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، امسال را سال حساس و مهم دانست و خاطرنشان کرد: امسال به‌سبب برگزاری انتخابات سال مهمی است که باید با انسجام، وحدت و اقتدار ترفندهای دشمنان خنثی شود و مقتدرانه راه شهدای گرانقدر ادامه یابد.

اشتری، از ایجاد انسجام و امنیت مطلوب و خوب در کشور خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر از انسجام و اقتدار مطلوبی برخوردار است و این مهم امنیت پایدار و مستمر در استان را حاکم کرده است.

وی با تأکید بر اجرا شدن شعار امسال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها خاطرنشان کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در عملیاتی شدن شعار امسال تلاش و راهکارهای لازم باید تدوین و اجرا شود.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، توجه به مطالبات مردم ساحل‌نشین در تقویت فعالیت‌های تجاری گفت: در این راستا دستورالعمل لازم تدوین و تهیه شده است که با تصویب آن، مشکل این حوزه برطرف و تکلیف نیروی انتظامی تعیین و مشخص می‌شود.

اشتری، حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری را یک اصل مهم دانست و تأکید کرد: در استان بوشهر اقدامات مهم و ویژه‌ای در عرصه برقراری امنیت پایدار و توسعه سرمایه‌گذاری انجام شده که درخور تحسین است.

وی با تأکید بر توجه به رفع محرومیت‌ها در استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر محرومیت‌های خاص خودش دارد که می‌طلبد در رفع این محرومیت‌ها کارهای جهادی با روحیه انقلابی انجام شود.

فرمانده ناجا با اعلام آمادگی این نیرو برای تحقق مطالبات مردم تصریح کرد: سردار واعظی، خدمات شایسته و اقدامات خوبی انجام داده است که از زحمات فرمانده انتظامی استان بوشهر قدردانی می‌شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
عالی بود
از این نوع اخبار بیشتر کار کنین.
0
0