۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۷۹۱۴۹
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

مدیر ضعیف و ناکارآمد موجب ایجاد ناامیدی در جامعه می شود

مدیر ضعیف و ناکارآمد موجب ایجاد ناامیدی در جامعه می شود
مازندران - حجت الاسلام تسخیری، انتخاب اصلح در انتخابات را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مدیر ضعیف و نارکارآمد موجب ایجاد ناامیدی در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری در انتخابات را عامل اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و با اشاره به این که دشمنان نظام به این انتخابات مهم چشم دوخته اند، افزود: به همین دلیل حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به همراه انتخابات آگاهانه و اصلح از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا بر ضرورت هوشیاری کامل مردم در انتخاب فرد اصلح برای آینده کشور تأکید کرد و گفت: بلندگوهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و وابستگان آنها به دنبال فریب جامعه هستند که مردم ما باید با انتخاب اصلح از خسارت های احتمالی جلوگیری کنند.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و لازمه تحقق این بیانیه را در گرو حضور فردی انقلابی و جهادی در رأس قوه مجریه کشور دانست و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به افق های پیش روی انقلاب اسلامی باید چنین مدیرانی در رأس امور باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که مدیر ضعیف و ناکارآمد برای کشور خسارت به همراه خواهد داشت، بیان داشت: مدیری که ضعیف و ناکارآمد باشد به طور حتم نمی تواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب موفقیتی به دست آورد و موجب بروز ناامیدی و ناکارآمدی در جامعه خواهد شد.

وی، ایمان قوی را یکی از ملاک های مهم امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در انتخابات اصلح دانست و خاطرنشان کرد: اگر مدیری دارای ضعف ایمان باشد با همه اختیاراتی که دارد نمی تواند برای کشور کارآمد باشد و موجب ایجاد ناامیدی در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز شعاع انقلاب اسلامی و گفتمان آن تنها محدود به کشورمان نیست و مورد توجه بسیاری از ملت های جهان قرار گرفته است، بیان داشت: علیرغم همه تلاش ها و توطئه های دشمنان در طول چهار دهه اخیر، اما امروز ملت های آزاده و مستضعفان جهان شیفته این تفکر و شیوه نوین حکومت هستند.

استاد حوزه علمیه، عدالت خواهی را از شاخصه های یک مدیر انقلابی برشمرد و افزود: متأسفانه امروز مردم کشورمان از وجود تبعیض و بی عدالتی در جامعه رنج می برند، نباید عده ای غرق در سرمایه کلان و عده ای دیگر نیز در فقر قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود فساد ستیزی را دومین شاخصه انتخاب اصلح عنوان کرد و با بیان این که یک مدیر باید در برخورد با فساد در هر زمینه ای به شدت برخورد کند، تصریح کرد: اختلاس و رانت خواری در کشور موجب ناامیدی مردم خواهد شد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این که در انتخاب اصلح باید به روحیه انقلابی و جهادی مدیر توجه کنیم، خاطرنشان کرد: مدیر انقلابی همیشه در میدان حضور دارد و همراه و درد آشنای مردم است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که یک مدیر اصلح همواره به توانمندی و ظرفیت های داخلی توجه می کند، ادامه داد: مدیران باید بیشتر به ظرفیت های داخلی توجه و از آنها برای رفع مشکلات بهره گیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، جوانان را ظرفیت مناسبی برای پیشبرد امور در کشور دانست و خاطرنشان کرد: جوانان همواره پای کار انقلاب هستند و به همین دلیل مدیر جوان به دلیل انگیزه های بالایی که دارد برای رفع مشکلات گام های مستحکم تری بر خواهد داشت.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این که جوانان کشورمان در طول دهه های اخیر با ایستادن در کنار مدیران باتجربه و انقلابی بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کردند، گفت: جوانان مدافع حرم با خلوص نیت و روحیه جهادی و انقلابی برای دفاع از دین و حرم آل الله به جنگ با دشمن رفتند و با مجاهدت و از خودگذشتگی که نشان دادند موجب ایجاد امید در دل مردم منطقه شدند./950/

ارسال نظرات