۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۷۹۲۴۲

واکنش زینب سلیمانی به اظهارات ظریف

واکنش زینب سلیمانی به اظهارات ظریف
در پی انتشار فایل صوتی ظریف از سوی شبکه سعودی اینترنشنال و اولین واکنش ظریف به این ماجرا، دختر سردار سلیمانی با انتشار توئیتی معنادار نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه و اولین واکنش ظریف به این ماجرا، زینب سلیمانی با انتشار توئیتی معنادار نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد.
 


گفتنی است انتشار یک فایل صوتی از محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه به بمب خبری دو روز گذشته تبدیل شده و واکنش‌های فراوانی را از سوی سیاستمداران و فعالان مجازی در پی داشته است. 

پس از دو روز از انتشار این فایل صوتی، ظریف در یک پست اینستاگرامی به این ماجرا واکنش نشان داد. 

وی در این پست می‌گوید: «معتقدم کاری به تاریخ نداشته باشید، چون خطاب به تاریخ می‌گویم؛ خیلی نگران تاریخ نباشید. نگران خدا و مردم باشید.»

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
آخه یکی باید به این ظریف حقیر و پست فطرت که ذاتا نوکری و مزدوری اجنبی ها توی خون کثیفش هست باید بگه بزدل وطن فروش روباه صفت شماها مگه مردم و خدا سرت تون میشه،،کسی که خدا و مردم حالیش بشه نه دروغ میگه و نه خیانت میکنه.
0
0
سیدعلیرضا
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۷
درود بر شهید سلیمانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
واقعا متوجه نیستید نفوذی های صهیونیست اگر بتوانند ترور فیزیکی می کنند وسردار و دکتر فخری زاده را می گیرند اگر نتوانند ترور شخصیتی...سردرآوردن فایل وپخشش در شبکه سعودی؟!
ظریف نظراتش را در یک جلسه خصوصی گفته نه در یک مصاحبه...رهبر همیشه طرفدار بیان نظرات مخالف بودند...خداوکیلی چیز تازه و عجیبی هم در سخنانش نبود....کمی انصاف و کمی دقت در تشخیص دوست و دشمن و دوری از جوسازی انتخاباتی خداپسندانه تر است.
0
0