۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۷۹۳۵۶

نهم اردیبهشت ماه و مهمترین اخبار حوزوی استان ها

نهم اردیبهشت ماه و مهمترین اخبار حوزوی استان ها
استانها - ترخیص آیت الله مظاهری از بیمارستان، برگزاری دوره نظری ولایت فقیه در اهواز و بستری شدن آیت الله شیرازی از مهمترین اخبار استانهاست.

دوره  نظری «ولایت‌فقیه» در مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد

دوره نظری «ولایت‌فقیه» از سوی معاونت پژوهش مدرسه علمیه الغدیر اهواز، ویژه طلاب و روحانیون برگزار شد.

استاد این جلسه، آیت الله حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری و مسئول مدرسه علمیه الغدیر اهواز بود که در چند بخش به بررسی ابعاد نظری «ولایت‌فقیه» پرداخت.

آیت الله  مظاهری از بیمارستان مرخص شدند

دفتر حضرت آیت الله مظاهری در اطلاعیه ای با تشکر از زحمات پزشکان و کادر درمان، اعلام کرد که معظم له پس از انجام عمل جراحی و بهبودی نسبی، از بیمارستان مرخّص شده اند.

عیادت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از آتش‌نشان فداکار

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، پیش از افطار پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان با حضور در بیمارستان سینا از مصدومان حادثه آتش سوزی کوی فردوس تبریز عیادت و برای بازیابی سلامت این عزیزان دعا کردند.

در این آتش سوزی ۲۰ نفر از ساکنان ساختمان هفت طبقه در کوی فردوس تبریز دچار گرفتاری شده بودند که با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

نشست « انفاق و مواسات در اندیشه مقام معظم رهبری» برگزار می شود

نشست « انفاق و مواسات در اندیشه مقام معظم رهبری» از سلسله نشست‌های مجازی «مبنا» توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دکتر عادل پیغامی، اقتصاددان و عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام صادق(ع) در این نشست که به‌صورت مجازی ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود، ایراد سخن خواهد کرد.

آیت الله شیرازی بستری شد

آیت الله سیدمحمد علی شیرازی از علمای مشهد به علت عارضه مغزی در یکی از بیمارستان های مشهد بستری شد.

حمزه عباسی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
چه کوتاه
0
0