۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۷۹۵۲۹
مسؤول حوزه بسیج طلاب و روحانون کاشان و آران و بیدگل خبرداد؛

تشکیل قرارگاه معنویت و سلامت بسیج طلاب و روحانیون کاشان و آران و بیدگل

تشکیل قرارگاه معنویت و سلامت بسیج طلاب و روحانیون کاشان و آران و بیدگل
اصفهان - حجت الاسلام پایواره از تشکیل قرارگاه معنویت و سلامت بسیج طلاب و روحانیون شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام قاسم پایواره بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت شهادت امیرمومنان (ع) گفت: در دوره‌ای که دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی و بی اعتمادی مردم نسبت به نظام و انقلاب وعدم حضور مردم انتخابات پیش رواست، اطلاع رسانی از خدمات انجام شده می‌تواند سبب روحیه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین مردم باشد.

وی با اذعان به مشکلات اقتصادی و معیشتی و نارضایتی مردم از وضعیت موجود، افزود: حضور همگانی و آگاهانه در انتخابات پیش رو و انتخاب فرد اصلح می‌تواند بسیاری مشکلات و نارضایتی‌ها را برطرف کند.

حجت الاسلام پایواره درادامه از اجرای رزمایش «کریم آل طاها» به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) خبرداد و افزود: این رزمایش در سطح استان اصفهان با پشتیبانی مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برگزار و از کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تجلیل شد.

وی همچنین به شرح وظایف و رسالت بسیج طلاب اشاره کرد و اظهارداشت: دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب و نظام، تامین مربیان و اساتید و مبلغان عقیدتی، سیاسی، فرهنگی، فکری و علمی در رده‌های مختلف بسیج مستضعفان از جمله وظایف، رسالت و مأموریت‌های بسیج طلاب و روحانیون است.

به گفته وی بسیج طلاب و روحانیون کاشان و آران و بیدگل از زمان تأسیس تا کنون در عرصه‌های مختلف از جمله مبارزه با ویروس منحوس کرونا، کمک به کادردرمان در خط مقدم مبارزه با کرونا، تغسیل و تدفین اموات کرونایی و کمک به سیل زدگان خدمات ویژه‌ای داشته است.

مسؤول حوزه بسیج طلاب و روحانون کاشان و آران و بیدگل با تأکید بر فعالیت‌های فرهنگی طلاب و روحانیون بسیجی، از تشکیل قرارگاه معنویت و سلامت بسیج طلاب شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبرداد و افزود: قرارگاه‌های سلامت و معنویت در کاشان و آران و بیدگل با حضور کارشناسان متخصص در این حوزه و صاحب نظران علمی در حوزه طلاب و روحانیون راه اندازی شده است.

به گفته وی تولید ماسک، تولید مواد ضد عفونی کننده، ضد عفونی معابرعمومی و سطح شهر، بیمارستان ها، تغسیل و تدفین اموات کرونایی و کمک به کادردرمان در بیمارستان‌ها از جمله اقدامات قرارگاه‌های سلامت درشهرستان کاشان و آران و بیدگل است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات