۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۷۹۶۵۸
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

حفظ ارزش های اسلامی وظیفه هر مسلمان در عصر کنونی است

حفظ ارزش های اسلامی وظیفه هر مسلمان در عصر کنونی است
حجت الاسلام والمسلمین جعفری با بیان این که دشمن روش مبارزه با جهان اسلام را تغییر داده است، گفت: حفظ ارزش های اسلامی وظیفه هر مسلمان در عصر کنونی است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پیامی به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام علی علیه السلام، گفت: ملت های مسلمان می توانند با عمل به سیره حضرت امام علی علیه السلام بنیان های دینی و اجتماعی خود را مستحکم کنند.

وی با با بیان این که اصول و رهنمودهای خلیفه و جانشین پیامبر اسلام(ص) برخاسته از وحی الهی اند و به همین سبب در هر دورانی کاربرد دارند، افزود: نامه ای که امام علی علیه السلام چند صد سال پیش برای مالک اشتر نوشتند، امروز نیز یک راهنمای کامل برای مدیران و دولتمران است.

این رهبر دینی شیعیان پاکستان با اشاره به این که پیادی سازی فکر علوی تنها راه حل و نجات جهان اسلام در عصر کنونی است، تصریح کرد: برای دستیابی به عظمت، عزت و اقتدار جهانی با شعار علوی و جرات حیدری گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با تاکید به این که ذوات مقدسه اهل بیت اطهار علیهم السلام رمز پیروزی در دنیا و آخرت اند، اضافه کرد: محبت اهل بیت علیهم السلام چیزی است که خداوند متعال از امت پیامبر اسلام(ص) به عنوان اجر و پاداش رسالت خواسته است، لذا جهان اسلام در شادی های آل محمد(ص) شاد و در سوگ های آل محمد(ص) سوگوار باشد.

وی با بیان این که دشمن طرز و روش مبارزه و مقابله با جهان اسلام را تغییر داده است، و به جای ضربه زدن به نقاط قدرتمند افراد، بنیان های اعتقادی و آموزه های اسلامی را نشان کرده است، تاکید کرد: دشمن قصد دارد اساس اعتقادی و دینی نسل جوان و نسل آئنده را سست کند یا ازهم بپاشد و اسلحه ایمان را از آنان بگیرد.

این مبلغ پاکستانی افزود: این وظیفه اساسی خانواده های و رهبران دینی است که با هوشیاری کامل حمله دشمنان و توطئه آنان را ناکام سازند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به این که دشمن با اسلحه هجوم فرهنگی، بی دینی را در جامعه ترویج می کند، دختران و زنان را که اساس و ریشه خانواده اند، به جای ترغیب به تحصیل و آموزش، به سوی سرکشی و خلاف تشویق می کنند، ابراز داشت: اسلام چنین نظامی را که خلاف ارزش های دینی باشد هرگز نمی پذیرد، در وضع موجود تحفظ از ارزش های اسلامی وظیفه هر مسلمان است./988/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
احمد صولتی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
مدتی بود از ایشون خبری نمی زدین
0
0