۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۷۹۷۴۹
آیت الله رجبی:

بزرگداشت مجازی روز قدس از زیاده خواهی رژیم صهیونیستی خواهد کاست

بزرگداشت مجازی روز قدس از زیاده خواهی رژیم صهیونیستی خواهد کاست
رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: بزرگداشت روز قدس این هشدار را به رژیم صهیونیستی می دهد که ملت های مسلمان بیدار هستند.

آیت الله محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، روز قدس را میراث ماندگار امام راحل دانست و گفت: این روز تا کنون توانسته در سطح جهانی و در بین ملت ها آثار بی شماری از خود برجای گذارد.

آیت الله رجبی با بیان اینکه روز قدس به عنوان سمبل دفاع از مردم فلسطین شناخته می شود، عنوان کرد: روز قدس بیانگر جنایات صهیونیست هاست و باید تا آزادی کامل قدس شریف، بزرگ داشته شود.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) اظهار داشت: نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک به نام روز قدس الهام الهی به امام خمینی(ره) بود تا یاد جنایت های آمریکا و اسرائیل نسبت به قبله اول مسلمین همواره زنده نگه داشته شود.

وی ابراز کرد: رژیم کودک کش اسرائیل در طول سالیان دراز همواره دشمن بزرگ نظام اسلام بوده و تا توانسته به ملت ایران ضربه زده است؛ امروز احساس انزجار نسبت به این رژیم منحوس بیشتر از گذشته در دل ملت های مسلمانان شعله ور شده است.

آیت الله رجبی ادامه داد: تحرکات اخیر و تحرکات مشابه رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته در جهت آزمایش میزان حساسیت ملت‌های مسلمان نسبت به این رژیم است و اگر نسبت به این تحرکات پاسخ و عکس العمل مناسب داده نشود، این رژیم قدم های بعدی را محکم تر برمیدارد.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) حضور یکپارچه ملت ها به خصوص ملت ایران در بزرگداشت روز قدس امسال را دارای اهمیت دو چندانی دانست و گفت: البته با وجود ویروس منحوس کرونا امکان حضور متعارف در راهپیمایی روز قدس وجود ندارد؛ با این وجود فعالیت در فضای مجازی و اعلان انزجار نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی به اشکال مختلف باید صورت پذیرد.

وی عنوان کرد: بزرگداشت روز قدس سبب جلب توجه جهانیان نسبت به مظلومیت فلسطین شده و این هشدار را به رژیم صهیونیستی می دهد که ملت های مسلمان بیدار بوده و بر اساس وظیفه ملی، دینی و انقلابی خود عمل می کنند.

آیت الله رجبی افزود: دفاع از مظلوم یک امر عقلایی فطری است و این دفاع با بزرگداشت روز قدس تاثیر بسیار فراوانی در جلوگیری از زیاده خواهی های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دارد.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه روز قدس روز احساس یاس و ناامیدی رژیم صهیونیستی و سردمداران آنهاست، اظهار داشت: یادآوری نفرت مردم جهان از جنایات این رژیم از توطئه‌های آنها خواهد کاست.

وی ادامه داد: در طول سالیان انقلاب اسلامی هرگاه که مردم با حضور به موقع خود تفکر مقاومت دفاع کردند، آمریکا و اسرائیل در مواضع خود مجبور به تغییر رویه شدند

آیت الله رجبی با بیان اینکه بزرگداشت روز قدس روز تقویت جبهه مقاومت معارضین رژیم صهیونیستی خواهد شد، گفت: اگر از شکوه روز قدس کاسته شود، صهیونیسم و استکبار جهانی امیدوار شده و گستاخانه تر عمل خواهند کرد.

ارسال نظرات