۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۷۹۸۱۷
آیت الله نوری همدانی در پیامی:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جز رسوایی و ذلت ثمره‌ای نخواهد داشت

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جز رسوایی و ذلت ثمره‌ای نخواهد داشت
حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس تأکید کرد: قدس پاره قلب جهان اسلام و اسراییل نیز غده سرطانی منطقه است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

آخرين جمعه ماه مبارك رمضان روزجهانی قدس يادگار امام راحل رحمت الله عليه جهت اعلام انزجار از رژيم غاصب و كودكش اسرایيل و همبستگی با ملت مظلوم فلسطين می باشد.

قدس پاره قلب جهان اسلام و اسرائيل نيز غده سرطانی منطقه می باشد.

بر همه مسلمان واجب و لازم است انزجار خود را نسبت به اين رژيم غيرمشروع اعلام بدارند و از قدس شريف حمايت نمايند و لازم است ملت هاي آزاديخواه جهان با همبستگي و اتحاد به عمر صهيونيست پايان داده و یك دولت مستقل متكی با آرای خود مردم فلسطين تشكيل دهند و سران استكبار و ايادی منطقه اي آنان بدانند كه ديگرحمايت هايشان نمي تواند جان صهيونيست را كه نفس پايانی را می كشد زندگي مجدد دهد و بدانند طرح عادی سازی با اين رژيم به جز رسوايی و ذلت ثمره ديگری نخواهد داشت و ما این عمل و حركت را به شدت محكوم می کنيم.

امسال همانند سال قبل به جهت ويروس منحوس كرونا امكان حضور و تجمع و راهپيمايی نمی باشد، اما همه بايد به هر طريق ممكن نفرت خود را از صهيونيست اعلام و حمايت خود را از ملت مظلوم فلسطين بيان نمايند.

حسين نوری همدانی ٢٣رمضان المبارك ١٤٤٢

ارسال نظرات