۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۷۷۱۴۷
آیت الله نوری همدانی در دیدار سردار اشتری:

تغییر رییس جمهور آمریکا مشکلات ایران را رفع نخواهد کرد

تغییر رییس جمهور آمریکا مشکلات ایران را رفع نخواهد کرد
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مسؤولان برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند، گفت: بعضی فکر کردند با رفتن ترامپ و آمدن بایدن مشکلات جهان و ایران اسلامی رفع می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک ایام شعبان و عید نوروز گفت: بالاترین عبادت در پیشگاه خدای متعال، خدمت به مردم است و نیروی انتظامی به درستی این کار را در جامعه انجام می دهد.

وی با بیان این که اجرا و برقراری امنیت، عدالت و عملی کردن و رسیدگی به حقوق مردم از جمله مسائلی است که هر جامعه ای نیازمند به آن است، افزود: از جمله رسالت های مهم نیروی انتظامی اجرای امنیت و برقراری عدالت در جامعه است، تا کنون این چنین بوده و از این به بعد باید همین باشد و امروز نيروي انتظامي شبانه روز مشغول خدمت است بطوري كه همه مردم در حال استراحت و مسافرت هستند اين نيروي فداكار مشغول فراهم ساختن اسباب آسايش مردمند.

حضرت آیت الله نوری همدانی بر شناخت زمان، حوادث، فتنه و اتفاقاتی که در جامعه و دنیا می افتد تأکید کرد و اظهار داشت: همه باید نسبت به حوادث زمان شناخت درست داشته باشند تا بتوانند نسبت به حوادث تصمیم درستی بگیرند. براساس روایت فتنه به معنای توأم کردن حق و باطل و به نام حق جلوه دادن باطل است. برای همین این مسئله نیازمند به شناخت با عقل، تدبیر و فرهنگ می باشد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بیان کرد: بعضی فکر کردند با رفتن ترامپ و آمدن بایدن مشکلات جهان و ایران اسلامی رفع می شود. همه دیدند که تاکنون این اتفاق نیافتد چرا که قرآن می فرماید«هرگز دشمنان اسلام را برای خود دوست نگیرد».

این مرجع تقلید بر شناخت حق از باطل تأکید و با بیان این که امام راحل با انقلاب خود کار بزرگی در جهان انجام دادند و هیمنه دو ابرقدرت را در هم شکستند، اظهار داشت: اعتقاد امام راحل این بود پشتوانه چنین انقلابی مردم مستضعف می باشند و برای همین حق این مردم بسیار زیاد است و باید به این مردم خدمت رسانی بهتر و بیشتری کرد./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
وجود عناصر متدین توانمند انقلابی و جهادی مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در مناصب حکومتی خود، راه حل است.
همانطوری که حضور آیت ا... رئیسی در قوه قضاییه بر خلاف جو سازی های ناجوانمردانه ای که در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ صورت گرفت و منفعت طلبان سست عنصر بزدل بی مایه خود فروخته ناتوان بی عرضه که امروز کارنامه شکست خورده شان در معرض دید عموم مردم قرار دارد به دروغ در بوق و کرنا کردند که اگر آیت ا...رئیسی ، رئیس جمهور شود در خیابان بین زن و مرد دیوار کشی می شود ، در حالی که امروز کارنامه آیت ا... رئیسی در قوه قضاییه با اقدامات تحولخواهانه و عدالتخواهانه و مبارزه با مفسدان ، بسیار درخشان و مورد تایید همگان است.
و در عوض همگان شاهدند که دولت مورد حمایت ایشان در خیابان ها دیوار مردمی در صف گوشت و مرغ تشکیل داده است.!!!…
امروز نیز از رو نرفته و با کمال پر رویی ، زیاده خواهی و قدرت طلبی با هدف تخریب چهره دکتر قالیباف به دروغ شایعه پراکنی کرده اند که در صورت کاندید شدن ایشان کشور بصورت پادگان نظامی درآمده و شیپور جنگ به صدا در می آید.!!!
((این در حالی است که همگی به خوبی می دانیم که یکی از معضلات و مشکلات اساسی دولت مستقر حضور دولتی بی سر است که توانایی کنترل و مدیریت دست و پا و سایر اعضای بدن را ندارد و به قولی هریک از اعضای بدن ساز خود را می زند، بقول مستر اسحاق یادمان نرفته که رئیس دولت کنونی چه با افتخار، دفاع جانانه ای از ژنرال های پیر پاتال بازنشسته در مسند وزارتخانه ها و پوشاندن رادی وزارت به تن ایشان می نمود و نقش خود را بعنوان سرمربی در کنار زمین تعریف نموده، در صورتی که نقش رئیس جمهور یک سرمربی استراتژیست، نبوده که از کنار زمین تماشاگر تیم فوتبال پیشکسوتان باشد.!!!بلکه رئیس جمهور نقش کاپیتان نترس با تجربه تیم را با نیروهای تازه نفس و پرانگیزه جوان برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده دارد. که به لحاظ منطقی این معنی را اتفاقا کسانی که سابقه نظامی گری دارند بهتر از کسانی که سابقه نشستن در اتاق های ساکت، خلوت و آرام لاکچری VIP با پای روی میز برای نوشتن استراتژی منافع برای من و رفقا داشته اند می فهمند. البته اینگونه رفتارها و منش های مدیریتی در زمان جنگ تحمیلی به فور مشاهده گردیده که اگر شهید همت ها ، باکری ها و سلیمانی ها می خواستند جنگ را اینگونه مدیریت کنند در حال حاضر نصف بیشتر ایرانی ها فامیل دور صدام بودند!!!))

انشا… با حضور آیت ا… رئیسی یا دکتر محمدقالیباف در رآس دولتی جوان،حزب الهی و با روحیه کار و تلاش جهادی مطابق شاخص های اعلام شده توسط مقام معظم رهبری شاهد تحولاتی چشمگیر در حوزه های مختلف اقتصادی همچون اصلاح نظام بانکی( بنحوی که منابع مالی کشور بجای تخصیص به بخش های غیر مولد نظیر سکه و ارز و خروج آن از کشور برای خرید خانه و سرمایه گزاری، بصورت تشویقی در اختیار شرکت های دانش بنیان جهت پیشرفت حرکت علمی کشور قرار گرفته و… )اصلاح نظام مالیاتی(بنحوی که اقشار ثروتمند جامعه و دلالان و واسطه ها دارای کد شناسایی مالیاتی گردند و هرکسی که خارج از حیطه تعریف شده و دارای کد اقتصادی و مالیاتی اقدام به دلالی و واسطه گری نماید و یا با دلالان و واسطه گران به هرنحوی وارد معامله شود مجرم شناخته شده و توسط دستگاه قضایی به اشد مجازات محکوم گردد.)اصلاح نظام گمرکی(ایجاد نظام بازرسی ویژه مناطق مرزی کشور و گمرکات توسط نهاد ریاست جمهوری و قوه قضاییه بصورت مشترک بنحوی که بصورت موثر جلوی ورود کالای قاچاق به کشور گرفته شود.)و ایجاد اصلاحات ساختاری در سایر بخش های کشور ،اقتصادی و اداری با برنامه ای مدون و زمانبندی شده در گام دوم انقلاب و کشور باشیم.به نحوی که مردم بصورتی ملموس تغییرات و تحولات صورت گرفته در اقتصاد کشور را همچون قوه قضاییه مشاهده نمایند .
0
0