۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۷۹۸۱۸
سردار رونده:

روز جهانی قدس به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شده است

روز جهانی قدس به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شده است
مشاور فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه روز جهانی قدس به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، گفت: دشمنان می دانند در صورت اتحاد امت اسلام راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار رونده مشاور فرمانده سپاه قدس از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در همایش بین‌المللی «شهید قدس» ویژه بزرگداشت روز جهانی قدس شریف که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، به تبیین نقش سردار دل ها در تقویت جریان مقاومت فلسطین در راستای آزادسازی قدس شریف پرداخت و گفت: حمایت از اقدامات ضد صهیونیستی در فلسطین از جمله نخستین سیاست های امور خارجه ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، ابتدا دیپلمات های رژیم غاصب صهیونیستی را از تهران اخراج کردند و با سیاستگذاری های راهبردی گروه های مختلفی را برای حمایت از آرمان فلسطین تشکیل دادند.

سردار رونده ابراز کرد: امامین انقلاب همواره تأکید داشتند که ما باید به صورت علنی از آرمان فلسطین دفاع کرده و با رژیم صهیونیستی مبارزه کنیم؛ برخی افراد همچون آقای هاشمی رفسنجانی با علنی بودن این موضوع مخالف بودند و حتی تشکیل سپاه قدس را به این صورت ضروری نمی دانستند، اما رهبری نسبت به تشکیل سپاه «قدس» اهتمام ویژه ای داشتند.

مشاور فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه امروز روز جهانی قدس به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، عنوان کرد: انتخاب روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره)، آرمان فلسطین در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفت و همین موضوع سبب شد تا آزادگان جهان هیچگاه از این امر غفلت نداشته باشند.

وی تأکید کرد: حضرت امام(ره) به همه ما آموختند که اگر امت اسلام با یکدیگر متحد شوند هیچ دشمنی نمی تواند بر آنها غالب شده و آنها را مورد استعمار قرار دهد؛ امروز دشمنان نیز این موضوع را دریافته اند و می دانند که با اتحاد امت اسلام هیچ راهی به جایی نخواهد برد.

سردار رونده حضور در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی در لبنان را از اقدامات ارزشمند شهید سلیمانی در راستای دفاع از آرمان فلسطین دانست و مطرح کرد: این شهید بزرگوار مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس را در بیش از 70 کشور جهان برگزار می کرد؛ ایشان به تناسب شرایط هر کشور، نمایشگاه ها و مراسم های مختلفی را در راستای گرامیداشت این روز بزرگ برگزار می کرد.

مشاور فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه تقویت جریان مقاومت و تشکیل گروه های نظامی و امنیتی بین المللی مقاومت از جمله اقدامات مهم شهید سلیمانی در راستای آزادسازی قدس شریف است، خاطرنشان کرد: امروز شخصیت سیاسی، فرهنگی و نظامی شهید سلیمانی آنگونه که شایسته باشد مورد تبیین قرار نگرفته است.

وی نابودی داعش و ضربه به پیکره رژیم غاصب صهیونیستی را نیز از دیگر اقدامات شهید سلیمانی برشمرد و بیان کرد: نابودی داعش در برابر ضربه ای که شهید سلیمانی به پیکره رژیم غاصب صهیونیستی وارد آوردند، بسیار کوچک است./841/

ارسال نظرات