۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۷۹۸۶۸
طی بیانیه ای صورت گرفت؛

حمایت مجمع نمایندگان طلاب از مواضع رهبر انقلاب در روز جهانی قدس

حمایت مجمع نمایندگان طلاب از مواضع رهبر انقلاب در روز جهانی قدس
مجمع نمایندگان طلاب با حمایت از سخنان رهبری به دولتها و ملتهای مسلمان پیشنهاد می دهد با ایجاد بخش دائمی «مقاومت و آزادی اسلامی» برای نابودی اسرائیل، برنامه ریزی کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در اعلام حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب در روز جهانی قدس با پیشنهاد ایجاد بخش دائمی مقاومت و آزادی اسلامی در دولت ها یا ملت ها بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«أَمْ يُرِيدُونَ كَيْدًا ۖ فَالَّذِينَ كَفَرُوا هُمُ الْمَكِيدُونَ» (سوره طور، آیه ۴۲)

روز قدس که با دور اندیشی امام خمینی (ره) به نماد وحدت جهان اسلام تبدیل گشته، امروز به مطالبه همه آزادی خواهان جهان مبدل گردیده است.

تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی برای پرورش ترورسیم در منطقه، علیرغم حمایت های مالی و تسلیحاتی غرب نه تنها نتوانسته است در عزم راسخ ملت مظلوم و غیور فلسطین خللی ایجاد کند، بلکه به الگویی برای نمایش ضعف قدرت پوشالی این رژیم سفاک صهیونیستی تبدیل گردیده است.

رهبر معظم انقلاب در روز جهانی قدس بار دیگر در سخنان روشنگرانه و الهام بخش خویش، به هم افزایی دولت ها و ملت های مسلمان با محوریت تمامیت ارضی فلسطین و سرنوشت قدس شریف به عنوان رسالت اصلی و راهبرد محکم جهان اسلام اشاره فرمودند.

مجمع نمایندگان طلاب ضمن حمایت از سخنان حکیمانه امام خامنه ای (مدظله العالی) به همه دولت ها و ملت های مسلمان پیشنهاد می دهد با ایجاد بخشی دائمی در دولت ها یا ملت ها با عنوان «مقاومت و آزادی اسلامی» برای روزشمار نابودی اسرائیل، برنامه ریزی کرده و کابوس دشمن غاصب و کودک کش صهیونیستی و حامیان آمریکایی و اروپایی را فراهم آورند.

همچنین به دولت هایی که عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی را در دستور کار دولت خویش قراردادند به تیرهای غیبی الهی، بیم می دهیم که آه کودکان وزنان مظلوم و بی دفاع فلسطین بی انتقام از ایشان نمی ماند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم
اردیبهشت ماه 1400

ارسال نظرات