۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۷۹۸۸۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور ملت ایران در پای صندوق های آراست

دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور ملت ایران در پای صندوق های آراست
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: دشمنان با استفاده از قدرت رسانه ای خود به دنبال کمرنگ کردن حضور ملت ایران در پای صندوق های رای هستند.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب های صورت گرفته، معنویت و مردمی بودن آن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همین دو ویژگی باعث شده است که این انقلاب علیرغم داشتن دشمنان قسم خورده بسیار نه تنها به مرور زمان در سراشیبی ضعف قرار نگیرد، بلکه روز به روز شاهد اعتلا و اقتدار آن در همه عرصه ها باشیم.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود افزود: با این وجود نباید هرگز دشمنان و توطئه های پیچیده و جنگ نرم آنان را فراموش کنیم و به راحتی از کنار آنها عبور نماییم، بلکه به عنوان یک فرد مسلمان و با بصیرت وظیفه داریم که همیشه برای تقابل با ناتوی فرهنگی و عقیدتی دشمن در آمادگی کامل باشیم.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین رویدادهای سالجاری در ایران و حتی منطقه است، بنابراین می طلبد که علاوه بر حضور پرشور در این انتخابات، فردی را انتخاب کنیم که از ویژگی های مناسبت برای این انقلاب برخوردار باشد و بتواند مشکلات موجود را مرتفع نماید به اقتدار هرچه بیشتر این انقلاب الهی و اسلامی بیفزاید.

وی با اشاره به اینکه در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی می توان، ویژگی های یک فرد اصلح برای ریاست جمهوری را پیدا کنیم، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکیدات بسیاری بر جوان گرایی، روحیه انقلابی و... دولت داشته و دارند، بنابراین با تاسی از درایت و بصیرت معظم له می توانیم یک انتخاب مناسبت برای آینده این انقلاب داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که باید بسیار به آن توجه کنیم، حفظ بصیرت و بینش دینی و سیاسی در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان در این برهه از تاریخ انقلاب است، دشمنان با استفاده از قدرت رسانه ای خود به دنبال کمرنگ کردن حضور ملت ایران در پای صندوق های رای هستند./1400/

ارسال نظرات