۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۷۹۹۳۶

دعوت انجمن فارغ‌التحصیلان مؤسسه امام خمینی از «رئیسی» برای حضور در انتخابات

دعوت انجمن فارغ‌التحصیلان مؤسسه امام خمینی از «رئیسی» برای حضور در انتخابات
انجمن فارغ‌التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر و از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، انجمن فارغ‌التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

در آستانه قرن پانزدهم هجری شمسی و مراحل اولیه گام دوم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران در معرض انتخابی سرنوشت‌ساز قرار گرفته است. با پشت سرگذاشتن چهل و دو سال پرمخاطره، و تجربه فرازها و فرودها، رویش‌ها و ریزش‌ها، کامیابی‌ها و ناکامی‌ها، خدمت‌ها و خیانت‌ها، دوستی‌ها و دشمنی‌ها، و مبارزات و مذاکرات، اکنون به برکت بلوغ و بصیرتی که حاصل آمده است، می‌توان دوست را از دشمن، خادم را از خائن، و انقلابی را از غیرانقلابی تشخیص داد، و سکّان اجرایی کشور را به دست کسی سپرد که با اجرای منویات و سیاست‌های دقیق ولی‌ّ امر، انقلاب را در گام دوم به مسیر اصلی خویش بازگرداند، آرمان‌های الهی حضرت امام قدس سره  را زنده کند، عزّت و عظمت کشور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را به رخ جهانیان بکشاند، و در مسیر حاکمیت عدل علوی در جامعه گام بردارد. بحمدالله در طول چهل سال گذشته، در سایه جمهوری اسلامی، نیروهای مؤمن و زبده‌ای در زمینه‌های مختلف رشد کرده‌اند که هر یک درجای مناسب شأن خود می‌توانند منشأ خدمات بزرگی باشند. ما از میان کسانی که در مظانّ‌ نامزدی برای ریاست جمهوری این دوره هستند، حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی را شایسته‌ترین فرد برای قرار گرفتن در این جایگاه می‌دانیم. حضور چندسالة ایشان در مسند ریاست قوه قضائیه نشان داد که ایشان با باور قلبی به ولایت فقیه، علاوه بر التزام عملی به آن، توانسته است اصلاحاتی اساسی و اقداماتی درخشان در سروسامان دادن به امور، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، احقاق حقوق عامه، اخلاق‌مداری، گره‌گشایی از مشکلات مردم از راه تولید و اشتغال جوانان، مبارزه با مفسدان اقتصادی، احیای تولید در کارخانجات و بازگرداندن اموال چپاول‌شده انجام دهد.

هرچند حضور حجت الاسلام رئیسی در رأس قوه قضائیه بسیار مغتنم و تأثیرگذار بوده و هست، نظر به اهمیت و وسعت اختیارات رئیس جمهور، و نقش بی‌بدیلی که می‌تواند در پیشبرد اهداف و سیاست‌های مقام منیع ولایت در همة زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، بین‌المللی، و فرهنگی ایفا نماید، بسیار بجاست که ظرفیت و توانایی‌های این شخصیت بزرگوار بیش از پیش در خدمت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی قرار گیرد.

برای تحقق این امر، از حضور ایشان مصرّانه درخواست می‌کنیم نامزدی ریاست جمهوری را بپذیرند. ما به خواست خدای متعال، با تمام توان در این مسیر نورانی انجام وظیفه خواهیم کرد و از هیچ تلاشی برای موفقیت ایشان در مسیر خدمت به اسلام عزیز و ملت سربلند ایران، چه در زمان انتخابات چه پس از انتخاب دریغ نخواهیم کرد. از ملت رشید ایران می‌خواهیم تا ضمن پیوستن به پویش سراسری دعوت از ایشان، با رأی به ایشان در انتخابات 1400، دین خود را به اسلام، امام، و شهدا ادا کنند.

انجمن فارغ‌التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

1400/2/16

ارسال نظرات