۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۴
کد خبر: ۶۷۹۹۳۹

تذکری به شبکه سیمای استان قم

تذکری به شبکه سیمای استان قم
حجت الاسلام شریفی گفت: نمی‌دانم چه کسانی چنین خرافاتی را برای این مجری محترم می‌نویسند تا آنها را به صورتی علنی برای مردم بیان کند!

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد حسین شریفی طی یادداشتی با اشاره به صحبت های یکی از مجریان شبکه استانی قم نوشت:

امروز (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) دقایقی قبل از افطار، مشغول مشاهده شبکه نور (شبکه سیمای استان قم) بودم. مجری محترم با یک حالت معنوی و عرفانی خاصی داستانی را نقل می‌کرد و آن اینکه فرعون دلقکی داشت که با پوشیدن لباسی شبیه لباس‌های حضرت موسی و با تمسخر نوع سخن گفتن و لباس پوشیدن حضرت موسی، موجبات سرگرمی و خنده فرعون و فرعونیان را فراهم می‌کرد.
اما بعد از آنکه فرعون به همراه همه لشکریانش در رود نیل غرق شدند، این دلقک غرق نشد و تنها فرد نجات‌یافته از قوم فرعون بود!
حضرت موسی با تعجب از خداوند علت نجات این دلقک را جویا شد.
خداوند در پاسخ فرمود: ای موسی، او بدان دلیل نجات یافت که مدتی خود را شبیه تو کرده بود!

بنده نمی‌دانم چه کسانی چنین خرافاتی را برای این مجری محترم می‌نویسند تا آنها را به صورتی علنی برای مردم بیان کند!
به تهیه کننده و نویسنده برنامه و به این مجری محترم باید گفت اگر چنین باشد باید همه کسانی را که در طول تاریخ به صورتی هنرمندانه به تمسخر پیامبران و اولیاء الهی پرداخته‌اند اهل نجات دانست!
از این آقایان سؤال می‌کنم آیا شما حاضرید درباره هنرمندی که برای سرگرم‌ کردن مردم، خود را به شکل و شمایل پیامبر اسلام دربیاورد و نعوذ بالله او را تمسخر کند، چنین حکمی صادر کنید؟ آیا می‌توانید بگویید چنین هنرمندی به این دلیل که خود را به شکل پیامبر درآورده است، اهل نجات است؟
به این دوستان عزیز عرض می‌کنم چنین مطالبی نه تنها از جنس نور نیستند، که عین ظلمت و خرافه‌اند و امیدوارم شبکه نور، با بهره‌گیری از مشاوران دینی خردمند و دانشمندی که الحمدلله کم هم نیستند، از چنین ظلمت‌ها و سفاهت‌هایی به دور باد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
کالکشن بهار
Iran, Islamic Republic of
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
اینا از اسرائیلیات است که در کتب تاریخی فراوانه.
این مجری و نویسنده برنامه تقصیری ندارن برادرشریفی
2
0
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
چقدر عجیب
فکر کنم از کتب جعلی یهودی ها این مطالب را استخراج کرده اند
2
0