۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۸۰۰۱۰
نقد عملکرد اقتصادی دولت؛

بدترین وضعیت اقتصادی کشور در دولت روحانی رقم خورد/ اصلاح طلبان پاسخگو باشند

بدترین وضعیت اقتصادی کشور در دولت روحانی رقم خورد/ اصلاح طلبان پاسخگو باشند
عضو هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه بدترین وضعیت اقتصادی کشور در دولت روحانی رقم خورد، گفت: این دولت نتیجه حمایت‌های اصلاح طلبان از آقای روحانی بوده است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به علمکرد ناکارآمد دولت روحانی در عرصه اقتصادی کشور گفت: بدترین عملکرد و کارنامه اقتصادی را در میان دولت های بعد از انقلاب، دولت آقای روحانی داشته است.

دولت آقای روحانی دولت رکورد دار تورم در کشور است

وی با بیان اینکه دولت آقای روحانی رکورد دار تورم در کشور است، افزود: تورم نقطه به نقطه در فروردین ماه به نسبت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است و همچنین بدترین ضریب جینی در دولت یازدهم و دوازهم رقم خورده است، از این رو فاصله طبقاتی میان فقیران و ثروتمندان افزایش یافته است، این امر سبب شده که سفره فقیران خالی تر شود و کیسه و دارایی ثروتمندان افزایش یابد.

حجت الاسلام سلیمی ابراز داشت: تنها در دولت روحانی قیمت مسکن در طی دو سال 800 درصد افزایش یافته و همچنین در این دولت قیمت ارز 8 برابر شده است.

وی با بیان اینکه در دولت روحانی قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است، گفت: سبد غذایی مردم در این دولت به شدت کاهش یافته و مصرف گوشت و مرغ خانوارها پایین آمده است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای روحانی بیان کرده شنا کردن را خوب بلد است، در حالی که رییس جمهور می دانست که چگونه مردم را در گرداب هولناک اقتصادی و معیشتی گرفتار کند.

وی با بیان اینکه در هیچ دولتی به اندازه دولت روحانی، اشتغال زایی مردم کاهش نیافته بود، افزود: آقای روحانی در سخنرانی های خود به تحریف آمار رسمی می پردازد و کارنامه اقتصادی دولت روحانی غیر قابل دفاع بوده و جلوی هر کارشناسی این کارنامه را نشان بدهید آنرا تمسخر می کند.

نماینده مجلس با اشاره به اینکه در هیچ دولتی همانند دولت روحانی چوب حراج به ذخایر ارزی و طلا نزده بودند، اظهار داشت: آقای روحانی در سخنرانی خود بیان کرده که کشور از پیک شیوع کرونا عبور کرده است، در حالی که به خاطر عدم اتخاذ سیاست های صحیح دولت در زمینه کنترل شیوع بیماری کرونا، شاهد افزایش آمار روزانه مرگ و میر در کشور هستیم.

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه وضعیت و کارنامه عملکرد و ناکارآمدی دولت روحانی در عرصه اقتصادی بسیار روشن است، گفت: این دولت نتیجه حمایت های اصلاح طلبان از آقای روحانی بوده و باید این جریان اکنون جوابگوی این وضعیت اسفناک و بد اقتصادی کشور باشد./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
اصلاح طلبان قدرت انسجام درونی شونو از دست داده اند. چه رسد به این که پاسخگوی عملکرد سرانشون باشن.
1
0