۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۶۸۰۱۰۲

کابل که فرانسه نیست!

کابل که فرانسه نیست!
اساس داعش، برهم زدن قواعد انسانی است، آن‌ها اجیر شده اند که کور و کر باشند و فقط منفجر کنند. منفجر کنند تا جای پای ارباب مستکبرشان در افغانستان محکم‌تر شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، انفجار مهیبی در کابل، دخترکان مظلومی که در مدرسه به خون کشیده شدند. مادرانی که هنوز منتظر آمدن فرزندان دلبندشان به خانه هستند. پدران خشمگینی در کنار مدرسه خون گریه می کنند.آنها تفنگ بدست نداشتند. نوجوان بودند و روزه دار.

کدام پدر و مادری است که از شنیدن این خبر اندوهگین نشود؟ کدام انسان آزاده ای است که قلبش جراحت برنداشته باشد؟

انسان هست و عاطفه. آدمی است و احساس. سنگها هم از داغ کودکان به خاک و خون کشیده شده، در تپش می افتند. زمین هم برای آنها خون گریست، خون های بر زمین ریخته اطراف مدرسه گوه آن است!

بازهم داعش؟ باز هم حمله ناجوانمردانه؟ بازهم دختران مظلوم مدرسه؟ در نیجریه دختران را به سرقت می برند. در عراق و سوریه به کنیزی و در افغانستان به خاک و خون می کشند!

اساس داعش، برهم زدن قواعد انسانی است. آنها درست شده اند که رذیلانه ترین کار را نمایش دهند. آنها اجیر شده اند که کور و کر باشند و فقط منفجر کنند. منفجر کنند تا جای پای ارباب مستکبرشان در افغانستان محکم تر شود.

آنها اجیر شده اند با صدای مهیب، صدای لرزه اسرائیل در ایام روز قدس را مخفی کنند. شیطان بزرگ آمریکا سالها برای وجود آنها سرمایه گذاری کرده. پس بیراه نیست مانند سگ دست آموز به آمریکا و اسرائیل خیانت کنند!

اختاپوس رسانه ای اسرائیل به شدت نیاز به خوراک رسانه ای دارد. نیاز دارد نگاه جهان را از قدس شریف منحرف کند. نیاز دارد تا برای حضور آمریکا در افغانستان و عراق دلیل عامه پسندی فراهم کند. و قهرمان ماجرای او داعش است. آن دیو سیاهی که به اسم اسلام در بین مسلمین خون به پا کرده.

از نگاه آنها، مردم فقط شعار اسلامی آنها را می بینند. کسی به دستان چدنی که این عروسک خیمه شب بازی را تکان می دهد کاری ندارد. آنها با جنگ روانی و رسانه ای جوری وانمود می کنند که علت یابی نقش آمریکا برای مردم سخت شود و برای روشنفکران سخت تر!

تعداد بازدید : 5

البته روشنفکران و غربگراهایی که اساسا صدای انفجار را نشیندند. باد برای آنها همیشه از غرب می وزد. محال است آنها به قبله آمال شان شک کنند. محال است آنها دندان تیز طمع آمریکا در منطقه را ببینند. محال است تصور کنند، آن انسان های متمدن و اتو کشیده و با کلاس داعش را درست کرده اند. اگر بمب اتم هم دارند لابد عروسکی است، اگر خون از دماغ میلیون ها انسان بی گناه در سراسر عالم توسط آنها آمده، لابد «آب گوجه» بوده!

از کودتای 28 مرداد، تا حمله طبس، از جنگ تحمیلی 8 ساله ایران تا جنگ داعش علیه منطقه و از اشغال عراق تا افغانستان و از تحریم های کمر شکن تا خلف وعده در برجام، این جماعت را بیدار نخواهد کرد. خواب آنها سنگین است.

آنها به منافع ملی فکر نمی کنند حتی به انسانیت هم نمی اندیشند! اگر امروز صدای دخترکان به خاک و خون کشیده کابل را ندیدند، عجیب نیست. دیروز هم صدای ناله دختران ایزدی به کنیزی برده شده را نشیدند.

اگر خون از دماغ کسی در فرانسه می ریخت، ارزش داشت تا برایشان شمع بخرند. کابل که فرانسه نیست. دخترانش هم مو طلایی نیستند./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
تسلیت
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
به یاد دختران افغان که به جُرم هزاره بودن، به خون کشیده شدند....

گاهی پدر شدیم و پسر را گریستیم
گاهی پسر شدیم و پدر را گریستیم
هر روز و شب، درست چهل سال می‌شود
ساعاتِ تلخِ پخشِ خبر را گریستیم
هر دم به خون خویش فتادیم و ساختیم
هِی قبر تازه کوه و کمر را، گریستیم
مادر شدیم و از پس هر زخم انفجار
هی چشم‌هایِ مانده به در را گریستیم
در خون نشست روسریِ دختران‌مان
رخساره‌گانِ قرص قمر را گریستیم
بعد از تو روزگار همانی که بود، ماند
هر سال ما قضا و قدر را گریستیم
بعد از تو نیز مثل خودت عاصی عزیز!
«شب را گریستیم، سحر را گریستیم»
0
0