۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۸۰۱۴۷
حجت الاسلام تسخیری:

تفکر لیبرالی کشور را وابسته غرب می کند

تفکر لیبرالی کشور را وابسته غرب می کند
مازندران - نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید براین که در جامعه اسلامی نباید شاهد تفکر لیبرالی باشیم، گفت: تفکر غرب گرا به تفکر غرب گدا منتهی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در نشست بصیرتی طلاب و روحانیان در مدرسه علمیه محمدیه نکاه برگزار با بیان این که دشمن در بدنه حاکمیت دینی نفوذ می کند و در جایگاه کارگزاران قرار می گیرند، افزود: همین افراد روزی به عنوان فتنه گر انقلاب اسلامی را به لبه پرتگاه بردند.

وی با بیان این که زمانی که انسان های سست عنصر در جامعه اسلامی بکار گرفته شود اسلام ناب تحقق پیدا نخواهد کرد، افزود: باید برای تحقق اسلام ناب در جامعه از همه ظرفیت های موجود استفاده شود.

حجت الاسلام تسخیری با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند راه برون رفت از مشکلات دولت جوان مؤمن انقلابی است، ادامه داد: جوان در این تعبیر مقام معظم رهبری به معنای منفعل و خسته نیست بلکه جوان پرکار و فعال است.

استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمنان ملت ایران در طول 42 سال اخیر هر چه در توان داشتند برای تضعیف انقلاب به کار گرفتند، افزود: اما به اعتراف خود آمریکایی ها دلیل ناکامای آنها در انحراف انقلاب پس از رحلت امام راحل، وجود شخصیتی در رأس انقلاب بود که جنس امام راحل بودند.

وی با اشاره به ناکارآمدی دولت در عرصه اقتصادی کشور، گفت: چهل و دو سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، اما مردم باید در استانی که قطب تولید مرغ کشور است در صف مرغ بیاستند که به هیچ عنوان شایسته این مردم نیست.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این که متأسفانه همه نگاه های این دولت تنها به بیرون است، ادامه داد: آقایان بسیاری از انسان های صالح و درست اندیش را کنار گذاشتند و همه چیز را به آن سوی مرزهای کشور وصل کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: فردی که هم عمرش را در آمریکا و اروپا گذرانده و حتی خانواده و اموالش در آن طرف مرزهای کشور است برای اعتلا و پیشرفت این کشور چه گامی می خواهد بردارد.

وی در ادامه سخنان خود به فایل صوتی اخیر وزیر خارجه اشاره کرد و با بیان این که این فایل صوتی موجب بازی با آبروی نظام شد، خاطرنشان کرد: متأسفانه کسی که این حرف ها بر زبان آورد حتی عذرخواهی هم نکرد که این حرف ها اشتباه بود و تنها به بیان کارشناسی بودن حرف های خود اکتفا می کند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این که چنین افرادی در جامعه سست عنصر هستند، ادامه داد: وقتی انسان های سست عنصر در جامعه اسلامی بکار گرفته شود اسلام ناب محقق نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه با تأکید براین که در جامعه اسلامی نباید شاهد تفکر لیبرالی باشیم، خاطرنشان کرد: تفکر غرب گرا به تفکر غرب گدا منتهی می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به مذاکرات وین به اذعان سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در خصوص عدم برداشتن همه تحریم ها علیه ایران اشاره کرد و گفت: اما می بینیم برخی ها در داخل چگونه در خصوص این مذاکرات سخن بر زبان می آورند.

حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: قرآن کریم می فرماید دشمن با شما سازش می کند و وقتی سازش کرد بر شما مسلط می شود و وقتی بر شما مسلط شد دشمنی خودش را بر شما نمایان می کند.

وی با با تأکید براین که راه حل کشور مذاکره نیست، خاطرنشان کرد: باید با بهره گیری از روحیه جهادی و تفکر انقلابی از مشکلات عبور کرد./950/

ارسال نظرات