۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۸۰۱۹۴

بیانیه جامعه وعاظ انقلابی مبنی بر دعوت و اعلان حمایت از آیت الله رئیسی

بیانیه جامعه وعاظ انقلابی مبنی بر دعوت و اعلان حمایت از آیت الله رئیسی
جامعه وعاظ انقلابی با صدور بیانیه ای از آیت الله رئیسی برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه وعاظ انقلابی با صدور بیانیه ای از آیت الله رئیسی برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی به دلیل شاخصه انقلابی همواره در تقابل با نظام سلطه ای است که از هیج ترفند و حیله ای همچون تحریم اقتصادی برای به زانو درآوردن آن کوتاهی نکرده است. استکبار در هشت سال گذشته با کشاندن عرصه مبارزه به میادین فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نیز نظامی و امنیتی، بوسیله آشوب و ترور دانشمندان هسته ای و نیز به شهادت رساندن سردار میدان مبارزه شهید حاج قاسم سلیمانی، تلاش نمود که با نشاندن دولتمران سیاسی در پای میز مذاکره و تحمیل برجامهای متعدد، ناکارامدی نظام اسلامی را به اثبات رساند، غافل از آنکه مردم بصیر و ولایتمدار با یاری خداوند و روشنگری های رهبر معظم انقلاب همچون چهار دهه گذشته فریب دستکش مخملی که دست چندی خود را در آن پنهان نموده است نخواهد خورد.

امروز که مدیریت کشور نیازمند انتخاب مردی از مردان میدان مبارزه سیاسی و اقتصادی است، آزمون بزرگ دیگری پیش روی مردم انقلابی ایران است تا با انتخاب شایسته ترین و اصلحی از مدیران مردمی کشور است که در کارنامه خود دارای ویژگیهای مدیریت و کفایت، ایمان، عدالتخواهی و مارزه با فساد، عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های و نیروهلی داخلی بویژه جوانان، و امیدوار به معتقد به آینده روشن باشد.

جامعه وعاظ انقلابی معتقد است که اصلح ترین فرد برای در دست گرفتن سکان مدیریت کشور، آیت الله رئیسی است که شاهد آن کارنامه عملکرد ایشان بویژه ور مقام ریاست قوه قضائیه است که باعث ترس دشمنان و مفسدان اقتصادی و امیدواری مردم شده است. از این رو وعاظ انقلابی با همراهی اقشار مختلف مردم با دعوت از ایشان ، امیدوار است که آیت الله رئیسی با گسترش میدان عمل برای مبارزه با استکبار در خارج و دنباله روان آن در داخل پا در عرصه انتخابات گذاشته و امید را در دلهای مردم شکوفا کنند که در بیش از چهل سال گذشته از هیج فداکاری و ایثار جان خود و عزیزانشان دریغ نکرده اند./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ط. ع.
Iran, Islamic Republic of
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
صدبار درخواست کردید دیگه، این میشه اسمش تحت فشار گذاشتن طرف. بگذارید آزادانه تصمیم بگیرن.
0
0
گلبهار
Iran, Islamic Republic of
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
شنیدم شورای ائتلاف هم از ایشون دعوت برای ثبت نام در انتخابات کرده است.
0
0