۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۸۰۲۳۱

شلیک بیش از ۱۰۰۰ راکت و موشک از نوار غزه/ ۵ صهیونیست به هلاکت رسیدند+فیلم

شلیک بیش از ۱۰۰۰ راکت و موشک از نوار غزه/ ۵ صهیونیست به هلاکت رسیدند+فیلم
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد طی دو روز درگیری‌ با گروه‌های مقاومت در نوار غزه، بیش از هزار فروند راکت و موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، بعد از حملات بی‌رحمانه و جنایتکارانه توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار فلسطینیان بی‌گناه، ارتش این رژیم از شلیک شدن بیش از یک‌هزار فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی طی دو روز اخیر خبر داد.

در بیانیه منتشر شده توسط ارتش رژیم کودک‌کش اسرائیل ادعا شده که جنگنده‌ها، بالگردها و توپخانه‌های این رژیم تا کنون بیش از ۵۰۰ موضع در نوار غزه را طی دو روز گذشته هدف قرار داده‌اند. رژیم صهیونیستی مدعی است این اهداف متعلق به جنبش‌های جهادی اسلامی و مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بودند.

به نوشته وبگاه ارتش رژیم صهیونیستی، در این بیانیه ادعا شده که در پی حملات گسترده این رژیم به مواضع گروه‌های مقاومت در نوار غزه، ده‌ها عضو این گروه‌ها به شهادت رسیده و بیش از دویست نفر نیز مجروح شدند.

صهیونیست‌ها که از رسیدن موشک‌ها و راکت‌های جدید گروه‌های مقاومت فلسطینی به تل‌آویو غافلگیر شده‌اند، سعی کردند در این بیانیه با زبان تهدید مقداری از آبروی ریخته‌شده خود را پس بگیرند: «در یهودا و سامریه (کرانه باختری)، عملیات گسترده‌ای را برای بازداشت اعضای حماس آغاز کرده‌ایم که تا کنون ده‌ها نفر از آنها دستگیر شدند».

ارتش شکست‌خورده رژیم صهیونیستی در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه حدود ۱۰۵۰ فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده،‌ اذعان کرد تاکنون حداقل ۵ صهیونیست در این عملیات‌ها به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها نیز مجروح شدند.

تعداد بازدید : 7

تل‌آویو با اذعان به اینکه سامانه‌های پدافند هوایی این رژیم - که درباره توانمندی آنها بارها لاف‌زنی کرده - فقط توانستند بخشی از این هزار موشک و راکت را رهگیری کنند و مابقی به اراضی اشغالی برخورد کرده است، از تقویت مواضع فرماندهی بخش جنوبی ارتش و استقرار سامانه‌های پدافندی بیشتر از جمله «گنبد آهنین» در اطراف غزه خبر داد.

«هیدای زیلبرمن» سخنگوی ارتش رژیم غاصب صهیونیستی در این بیانیه با اشاره به احتمال آغاز عملیات زمینی گسترده علیه نوار غزه مدعی شد: «فعلا اکنون قصد نداریم عملیات نظامی در نوار غزه را متوقف کنیم. ما چندین ماه برای عملیات نظامی در غزه آموزش دیدیم».

ارتش اسرائیل با اشاره به آغاز مجدد عملیات موشکی و راکتی گروه‌های مقاومت از صبح امروز به مناطق صهیونیست‌نشین، همچنین ادعا کرد: «یک فروند پهپاد که در حال عبور از مرز نوار غزه بود، رهگیری و ساقط کردیم».

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به نوار غزه به ۳۵ نفر رسیده که در میان آنها ۱۲ کودک و ۳ زن وجود دارند. همچنین تعداد مجروحان به ۲۳۳ نفر افزایش یافته است.

گردان‌های «القسام» اعلام کرد، در صورتی که دشمن حملات به مناطق مسکونی غزه را تکرار کند، عسقلان را به جهنم تبدیل خواهند کرد. شاخه نظامی حماس گفته برای نخستین بار از موشک A20 برای حمله به مواضع رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی استفاده کرده است.

روز گذشته نیز همزمان با انتقال تعداد بیشتری از توپخانه‌ها و تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف نوار غزه، وزیر جنگ این رژیم نیز طی دستوری تداوم حملات به نوار غزه و فراخواندن حدود پنج هزار نیروی ذخیره ارتش را تصویب کرد.

شلیک بیش از ۱۰۰۰ راکت و موشک از نوار غزه/ ۵ صهیونیست به هلاکت رسیدند+فیلم

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
مرگ بر اسرائیل
1
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
با سلام و احترام بر سروران عزیزم در وب سایت وزین و دوست داشتنی رسا در ضمن آن که ، عید سعید فطر را به خدمت با سعادتتان تبریک عرض کرده و طول عمر پر برکت و سلامتی و سعادتمندی در هر دو جهان را از خدای تعالی برای شما بزرگواران و کاربران عزیزاتان خوهانم . اما بعد : راکت رسید ز غزه __ دشمن را کرد چو خزه__ بر تنش انداخت لرزه___دیگر نگوید هرزه _

با عرض ارادت و ادب ، دوستدارتان ، محمد مهدی اسلامی .
0
0